Optimalaus marketingo kanalo parinkimas


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Paskirstymas ir marketingo kanalai uab „durpeta“. UAB „Durpeta“ vieno lygio kanalas. UAB „Durpeta“ taikomos marketingo kanalo strategijos. Tiesioginis pardavimas. UAB „Durpeta“ produkcijos vartotojai. UAB „Durpeta“ marketingo kanalo dalyviai ir jų funkcijos. UAB „Durpeta“ taikoma marketingo kanalo strategija. Marketingo kanalo srautai. Optimalaus marketingo kanalo parinkimas. Marketingo kanalo formavimo metodika ir parinkimo prielaida UAB „Durpeta“. Naujo marketingo kanalo parinkimo prielaida. Tikslų ir funkcijų suformulavimas. Veiksniai, turintys įtakos marketingo kanalų parinkimui UAB „Durpeta“. Optimalios paskirstymo kanalo struktūros nustatymo metodai. Paskirstymo kanalo narių parinkimas UAB „Durpeta“. Marketingo kanalo formavimo metodikos pavizdys. Išvados. Literatūra.


Darbo objektas – optimalus marketingo kanalas.

Darbo tikslas – atskleisti, kaip UAB „Durpeta“ organizuoja veiklą, susijusią su marketingo kanalais bei naujai įmonės prekei parinkti optimalų marketingo kanalą.

Darbo uždaviniai:

1. Apžvelgti nagrinėjamos įmonės veiklos pobūdį;

2. Atskleisti kokie marketingo kanalai yra taikomi UAB „Durpeta“;

3. Išanalizuoti UAB„Durpeta“ marketingo kanalų dalyvius ir jų funkcijas;

4. Išanalizuoti kokie UAB „Durpeta“ marketingo kanalų srautai;

5. Išanalizuoti UAB „Durpeta“ taikomas marketingo kanalo strategijas ir jų parinkimą lemiančius veiksnius.

6. Parinkti optimalų marketingo kanalą naujai UAB „Durpeta“ prekei.

Darbo metodai:

•Mokslinės literatūros analizė;

•Veiksnių reikšmingumo metodas (parenkant optimalų marketingo kanalą).

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 24 puslapiai (4962 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 102 KB
  • Optimalaus marketingo kanalo parinkimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Optimalaus marketingo kanalo parinkimas. (2013 m. Rugsėjo 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/optimalaus-marketingo-kanalo-parinkimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 20:34