Organizacija kaip valdymo objektas


Vadybos skaidrės.

Organizacija kaip valdymo objektas. Įmonė kaip organizacija. Trys mišrios ekonomikos sektoriai. Verslo etapai. Verslo organizavimo schema. Veiklos apribojimai. Vidinė įmonės struktūra. Verslo organizacijose priimami sprendimai dėl. Organizacijos aplinka. Išorinės aplinkos samprata. Aplinkos pažinimo būdai. Išorinė verslo aplinka. Išorinės aplinkos charakteristikos. Vidinė įmonės aplinka. Etikos samprata. Žmogaus ar organizacijos elgesį lemiančios normų sistemos. Etinė dilema. Etinio elgesio veiksniai. Filosofiniai etinio pasirinkimo principai. Etikos institucionalizavimas. Socialinė atsakomybė. Požiūriai į socialinę atsakomybę. Socialinė atsakomybė ir organizacija. (Boddy, Paton, 1999). Argumentai už socialinę atsakomybę. Argumentai prieš socialinę. atsakomybę. Organizacijos atsakas į socialines problemas. Organizacijos atsakomybės piramidė. (Carrol, 1991). Organizacijos kultūra. Kultūra. Vertybės. Organizacinės kultūros elementai. Pagrindiniai kultūros išraiškos bruožai. Organizacijos kultūros analizė. Kuo svarbi organizacijos kultūra? Organizacinės kultūros paskirtis. Organizacinė kultūra leidžia. Organizacijos kultūros modeliai. Valdžios kultūra. Užduoties kultūra. Asmenybės kultūra. Vaidmens kultūra. Organizacijos kultūros pokyčiai. Pakartokim.


Įmonė kaip organizacija Organizacijos aplinka Etika ir organizacijos socialinė atsakomybė Organizacijos kultūra.

Profesinė: Savo verslo tikslų ir esmės suvokimas Auginimo ypatumų žinojimas Praktinis žinių pritaikymas.

Metodinė: Gebėjimas savarankiškai spręsti gamybines, ūkines, technologines problemas.

Socialinė: Bendravimas su klientais ir veiklos partneriais.

Asmeninė: Sąžiningumas Aktyvumas ieškant naujų veiklos formų Veiklos kryptingumas Realus savęs vertinimas.

Rinkos, nišos ir prekės ar paslaugos, kuri užpildytų nišą, nustatymas.

Organizatoriaus talentas Mokėjimas įvertinti sąlygas verslui organizuoti.

Pradinis kapitalas, banko kredito ar paskolos gavimo sąlygos.

Svarbiausias veiksnys – pats verslininkas, jo kūrybingumas ir entuziazmas.

Žmonių išteklių organizavimo ir naudojimo; Finansinių išteklių valdymo; Ilgalaikio turto įsigijimo; Prekių įsigijimo; Prekių ar/ir paslaugų pateikimo galimiems pirkėjams; Kainų nustatymo; Strategijų, užtikrinančių konkurencinį organizacijos pranašumą; Strategijų siekiant organizacijos tikslų.

Išorinė aplinka: Tiesioginio poveikio veiksniai (mezoaplinka, užduoties arba funkcinė); Šalutinio poveikio veiksniai (makroaplinka, bendroji arba generalinė). Vidinė aplinka.

Analizuojant ją sudarančius elementus; Atskleidžiant būdinguosius organizacijos ir išorinės aplinkos bruožus.

Heterogeniškumas (aplinkos veiksnių įvairovė); Stabilumas/dinamiškumas (aplinkos elementų kitimo greitis); Koncentracija (elementų veikimo laisvė); Išteklių prieinamumas; Pritarimas/priešinimasis organizacijos veiklai; Neapibrėžtumas (aplinkos elementų skaičius ir jų kitimo greitis, t.y. – heterogeniškumas+(ne)stabilumas.

Etika – tai moralės (dorovės) principų, darančių įtaką žmonių elgesiui ir lemiančių teigiamus arba neigiamus veiksmų vertinimus, visuma. Etika – savotiškas vidinis kodeksas, kuris nusako, kaip galima ar negalima elgtis, kokius sprendimus priimti, kur yra gėrio ir blogio takoskyra (Daft, 2002).

  • Vadyba Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 50 puslapių (1221 žodis)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 48 KB
  • Organizacija kaip valdymo objektas
    10 - 8 balsai (-ų)
Organizacija kaip valdymo objektas. (2016 m. Gegužės 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/organizacija-kaip-valdymo-objektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 07:57