Organizacijos etikos kodekso struktūra


Etikos konspektas.

Organizacijos etikos kodekso struktūra. Skyrius. Skyriaus charakteristika. Įvadas. Viešbučio „Morena“ misija – kiekvienam viešbučio svečiui suteikti ypatingą dėmesį, puikias gyvenimo ir šventimo sąlygas, jaukią aplinką, skanų maistą už priimtiną kainą. Santykiai su vadovybe. Vadovai ir pavaldiniai privalo vieni su kitais elgtis pagarbiai. Darbuotojai. Personalas privalo išlaikyti nepriekaištingą elgesį ir išvaizdą, rūpintis viešbučio gerove ir įvaizdžiu, elgtis sąžiningai, garbingai ir nesiimti apgaulės ir sukčiavimo. Dalyvavimas. Viešbučio darbuotojai privalo dalyvauti vykstant susirinkimams bei esant būtinybei aptarti svarbius klausimus ir juos išspręsti. Interesų konfliktai. Darbuotojai privalo siekti bendrų viešbučio tikslų ir vengti, kai jų asmeniniai, finansiniai ar šeimos interesai galėtų susikirsti su viešbučio interesais. Politika ir procedūros. Kodekso laikymąsi prižiūri ir aiškina Etikos komitetas, veikiantis pagal Generalinio direktoriaus patvirtintus nuostatus. Veiklos įvertinimo formos. Viešbučio darbuotojai nevykdo įmonę diskredituojančios veiklos elgiasi sąžiningai, nesukčiauja, vienodai vertina visus klientus, teikia kokybiškas paslaugas visiems viešbučio svečiams, nepaisant jų rasės, amžiaus, padėties, socialinių ar religinių skirtumų, laiku įvykdo pažadus, teikia reikiamą ir teisingą informaciją. Skatinimas laikytis etiško elgesio standartų. Viešbučio vadovybė remia savo darbuotojus, kurie laikosi Kodekso nuostatų, padėdami jiems kilti karjeros laiptais – suteikia galimybė išvažiuoti į komandiruotes, paaukština pareigose, kelia darbo užmokestį. Etiketo reikalavimai. Darbuotojai savo darbo vietoje privalo dėvėti tvarkingą, švarią, tam skirtą darbo aprangą, būti mandagūs, paslaugūs, draugiški viešbučio svečiams ir vieni kitiems. Konfidencialumas. Darbuotojams draudžiama atskleisti konfidencialią įmonės informaciją pašaliniams asmenims, įmonėms ar organizacijoms. Informavimas. Informuoti apie viešbutį, rašyti pranešimus, straipsnius, reklamuoti viešbutį yra galima tik tiems darbuotojams, kurie yra tiesiogiai susiję su viešaisiais ryšiais ar reklama ir užima nustatytas pareigas. Dokumentavimas. Darbuotojai įsipareigoja atsakingai tvarkyti ir pildyti dokumentus, fiksuoti kiekvieną atliktą ūkinę operaciją ir taip padeda išvengti konfliktų ir nesusipratimų. Dovanos, kyšiai. Santykiai su vartotojais. Santykiai su kreditoriais, tiekėjais. Saugumas. Santykiai su konkurentais. Santykiai su valdžia. Santykiai su bendruomene, kaimynais. Viešbučio darbuotojai palaiko draugiškus ryšius su netoliese esančiomis įmonėmis, organizacijomis ir gyventojais, netaikydami jiems lengvatų, nuolaidų ir neatskleisdami konfidencialios informacijos.


Viešbučio „Morena“ misija – kiekvienam viešbučio svečiui suteikti ypatingą dėmesį, puikias gyvenimo ir šventimo sąlygas, jaukią aplinką, skanų maistą už priimtiną kainą. Viešbutis, įsikūręs netoli Baltijos jūros kranto, siūlo poilsį nuostabios gamtos, banguojančios jūros ir gaivaus miško kvapo apsuptyje. Kodeksas skirtas informuoti ir šviesti viešbučio darbuotojus, ugdyti jų atsakomybę, bei apsaugoti juos nuo konfliktinių bei neetiškų situacijų ir poelgių darbe.

Vadovai ir pavaldiniai privalo vieni su kitais elgtis pagarbiai. Vadovai, skirdami pavaldiniams užduotis, privalo būti mandagūs, korektiški, nereikšti asmeninių simpatijų ir antipatijų savo darbuotojams, kurti draugišką aplinką kolektyve. Pavaldiniai laiku atlieka jiems paskirtą darbą, nekonfliktuoja ir nešmeižia vadovų.

Personalas privalo išlaikyti nepriekaištingą elgesį ir išvaizdą, rūpintis viešbučio gerove ir įvaizdžiu, elgtis sąžiningai, garbingai ir nesiimti apgaulės ir sukčiavimo. Visi darbuotojai privalo pasirodyti savo darbo vietose atitinkamu laiku, vilkėdami tik darbui skirtą atitinkamą aprangą.

Viešbučio darbuotojai privalo dalyvauti vykstant susirinkimams bei esant būtinybei aptarti svarbius klausimus ir juos išspręsti. Darbuotojai gali siūlyti naujas idėjas ar problemos sprendimo variantus susirinkimų metu.

  • Etika Konspektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (670 žodžių)
  • Etikos konspektai
  • Microsoft Word 7 KB
  • Organizacijos etikos kodekso struktūra
    10 - 9 balsai (-ų)
Organizacijos etikos kodekso struktūra. (2016 m. Vasario 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/organizacijos-etikos-kodekso-struktura.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 20:12