Organizacijos intelekto didinimas


Vadybos referatas. Organizacijos intelekto didinimas gerina jos ateitį. Diagnozavimas ir elgesio keitimas. „kolektyvinio melagio žaidimas“ pakenkia vertės sukūrimo kultūrai. Pasvarstykime tik vieną iš devynių principų: vertės sukūrimo kultūra. Šis principas turi dvejopą prasmę: pirma - organizacijos išsprendžia problemą, surasdamos sprendimus, kurie yra vertingiausi; antra – visi žmonės vienodai supranta, kokie yra svarbūs šie sprendimai. Šis principas gali atrodyti gana paprastas, tačiau šiuolaikinėse organizacijose jis dažnai naudojamas netinkamai. „kolektyvinio melagio žaidimas“ yra vienas iš neigiamo elgesio būdų, kurį jūs pirmiausia galite patirti. Jis dažniausiai pasitaiko biudžeto sudarymo laiku ir yra pastebimas daugelyje pramonės šakų. Šis būdas veikia taip: biudžetą sudarinėjantys asmenys pateikia pasiūlymus komitetui ar asmeniui, kuris turi sprendžiamąjį balsą. Kiekvienas asmuo prašo daugiau pinigų negu jam ar jai iš tikrųjų reikės, žinodamas, kad yra tikėtinas sumažinimas. Sprendžiantieji žino, kad žmonės žaidžia šį žaidimą, tokiu būdu jie rūpestingai analizuoja kiekvieną biudžeto eilutę - arba prašo personalo dar kartą apsvarstyti jų prašymus arba ragina juos nustatyti bendrus sutartinius biudžeto sumažinimo tikslus: “Tik padarykite tai 20 procentų mažesnėmis išlaidomis”. Šiame žaidime laimi tie, kurie labiausiai meluoja, nes tuo metu tie, kas sako tiesą apie savo poreikius, gauna sumažintą finansavimą ir patiria didžiausius nuostolius.


Pasvarstykime tik vieną iš devynių principų: vertės sukūrimo kultūra. Šis principas turi dvejopą prasmęantra – visi žmonės vienodai supranta, kokie yra svarbūs šie sprendimai. kolektyvinio melagio žaidimas yra vienas iš neigiamo elgesio būdų, kurį jūs pirmiausia galite patirti. Sprendžiantieji žino, kad žmonės žaidžia šį žaidimą, tokiu būdu jie rūpestingai analizuoja kiekvieną biudžeto eilutę - arba prašo personalo dar kartą apsvarstyti jų prašymus arba ragina juos nustatyti bendrus sutartinius biudžeto sumažinimo tikslus: tik padarykite tai 20 procentų mažesnėmis išlaidomis . Šiame žaidime laimi tie, kurie labiausiai meluoja, nes tuo metu tie, kas sako tiesą apie savo poreikius, gauna sumažintą finansavimą ir patiria d kolektyvinio melagio žaidimas pakenkia vertės kūrimo kultūrai keliais būdais. Nėra jokios vertės ar geresnės alternatyvos paieškos. Iš tikrųjų, kiekvienas asmuo, dalyvaujantis biudžeto sudaryme, gina tiktai savo interesus. Antra, gynėjai teisina savo atvejus bet kokiais būdais, nesvarbu, ar duomenys yra tikslingiausi ir įtikinamiausi. Prieštaringi duomenys yra atmetami ar kitaip sulaikomi. Taip pat, skirtingi vertės matai yra panaudojami tam, kad labiau sustiprintų prašymus ištekliams. Pavyzdžiui, žmonės, dirbantys stabilioje verslo dalyje, galėtų įrodyti, kad jų atvejis pagrįstas npv (net present value – ang. Grynoji dabartinė vertė) ar kainos sumažėjimu. Darbuotojai, labiausiai įtakojantys verslą, savo finansavimo prašymus padaro pirmaeiliais. Vertės kūrimo kultūra, priešingai, naudoja tokį vertės matą, kurį kiekvienas siekia maksimizuoti. Tai neleidžia susipainioti priimant sprendimus.

Bendra organizacinio intelekto pagerinimo strategija remiasi esamomis stiprybėmis ir koncentruojasi dabartinių silpnybių mažinimo veikloje. Žinojimas, kuris iš devynių organizacinio intelekto principų yra labiausiai vartojamas, o kuris ne, leidžia susikoncentruoti ties veiklos gerinimu.

  • Vadyba Referatai
  • 2010 m.
  • 3 puslapiai (701 žodis)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 10 KB
  • Organizacijos intelekto didinimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Organizacijos intelekto didinimas. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/organizacijos-intelekto-didinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:38