Organizacijos įvaizdis ir reputacija


Reputacijos elementai. Abratt organizacijos įvaizdžio kūrimo modelis. Reputacija skaidres.

Komunikacijų skaidrės. Organizacijos įvaizdis ir reputacija. Organizacijos įvaizdis. Įvaizdžio samprata Siauras apibrėžimas. Įvaizdžio samprata Skirtingos interpretacijos. Įvaizdžio charakteristika. Palankaus organizacijos įvaizdžio charakteristikos. Įvaizdžio tipologija. Įvaizdžio tipai (G. Cibulskis). Organizacijos įvaizdžio segmentai (S. Krasauskaitė ). Organizacijos įvaizdžio kūrimo modeliai. Organizacijos įvaizdžio kūrimas. S. Kennedy įvaizdžio kūrimo modelis (1977). G. Dowling’o įvaizdžio kūrimo modelis (1986). R. Abratt’o įvaizdžio kūrimo modelis (1989). H. Stuart modelis 1994 (1998). Apibendrinantis modelis. Organizacinės elgsenos ir įvaizdžio tarpusavio įtaka. Organizacinė elgsena. Reputacija. Reputacijos apibrėžimai. Reputacijos apibrėžimai (2). Reputacijos kriterijai. Reputacijos elementai. Pozityvios reputacijos privalumai (1).

Organizacijos įvaizdis ir reputacija. (2013 m. Birželio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/organizacijos-ivaizdis-ir-reputacija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 07:08