Organizacijos kokybės lygio vertinimas


Organizacijos vertinimas remiantis demingo kriterijais. Organizacijos vertinimas. Organizacijos kultūros esme. Internetiniu svetainiu kokybes kriterijai+speros.lt. Interneto svetainiu kokybes vertinimas+speros.lt. Organizacinės kultūros etiško vertinimo kriterijų. Organizacijos vetinimas. Organizacijos vertinimas. Visuotinės kokybės vadybos sistemos lygio įvertinimas. Organizacijos kokybės kultūros vertinimo būdai.

Vadybos referatas. Įvadas. Teoriniai kokybės vadybos aspektai. Kokybės samprata ir esmė. Kokybės reikalavimai organizacijoje vykdomoms veikloms. Organizacijos kokybės lygio vertinimas. Organizacijos konkurencinio kokybės lygio vertinimas. Kokybės išlaidų samprata. Padėties rinkoje kokybės srityje analizė. Organizacijos kokybės kultūros vertinimas. Organizacijos einamosios veiklos kokybės srityje vertinimas. Organizacijos vertinimas remaintis nacionalinių kokybės apdovanojimų kriterijais. Organizacijos vertinimas remiantis demingo prizo kriterijais. Organizacijos vertinimas remiantis malkolmo beldžerio nacionalinio kokybės apdovanojimo kriterijais. Organizacijos vertinimas remiantis švedijos nacionalinio kokybės apdovanojimo kriterijais. Organizacijos vertinimas remiantis europos kokybės apdovanojimo kriterijais. Organizacijos vertinimas remiantis lietuvos nacionalinio kokybės prizo kriterijais. Išvados. Literatūra.


Temos aktualumas. Visuotinės kokybės vadybos tema yra labai svarbi visose organizacijose, kurios siekia savo užsibrėžtų tikslų, kryptingai įgyvendina strateginius planus, suteikia pasitenkinimą ne tik klientams bet ir savo darbuotojams. Visuotinė kokybės vadyba teigia, kad ne tik personalo ekspertai, bet ir visi darbuotojai turi prisidėti prie geresnių gamybos, darbo sąlygų kūrimo. Visuotinės kokybės vadybos metodu siekiama tobulinti verslo konkurencinę poziciją, garantuoti išlikimą ir didinti galimybes siekti tikslų. Šių tobulumų siekimas yra skatinamas įvairių šalių nacionaliniais kokybės apdovanojimais.

Darbo problema. Nors apie kokybės reglamentavimą gana moksliškai kalbėta jau senovės Kinijoje, senovės Egipte, Babilono karalystėje, tačiau dar ne maža dalis visų organizacijų neatitinka pasaulinio kokybės lygio, nežino kokybės standartų, galu gale net nesiekia jų pasiekti.

Darbo objektas – organizacijos kokybės lygio vertinimas.

Pagrindinis darbo tikslas – aptarti organizacijos kokybės lygio vertinimo sistemą.

Numatytam tikslui įgyvendinti keliami tokie uždaviniai:

•išanalizuoti kokybės vadybos sampratą ir esmę;

•pateikti keturis pagrindinius elementus, pagal kuriuos galima visapusiškai įvertinti organizacijos būklę kokybės srityje;

•aptrati organizacijų vertinimus remiantis nacionalinių kokybės apdovanojimų kriterijais;

•pateikti išvadas.

Metodai. Pagrindinis šiame darbe naudotas metodas yra teorinė problemos analizė, pagrįsta Lietuvos mokslininkų išvadomis ir samprotavimais. Darbe taip pat buvo taikyti ir kiti bendrieji mokslinio tyrimo metodai - mokslinės literatūros analizė, statistinė analizė, statistinis prognozavimas. Remiantis įvairiais šaltiniais, Lietuvos ir užsienio mokslininkų išvadomis ir samprotavimais išanalizuoti visuotines kokybės vadybos sampratą, pateikti vertinti kokybės vertinimo kriterijus, pateikti savo asmeninius pastebėjimus.

Darbo struktūra. Šį darbą sudaro dvi pagrindinės dalys, sudarytos iš poskyrių. Pirmoje darbo dalyje analizuojami teoriniai kokybės vadybos aspektai. Antroji darbo dalis skirta organizacijos kokybės lygio įvertinimui remiantis įvairias kriterijais.

  • Vadyba Referatai
  • 2012 m.
  • 17 puslapių (3685 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 39 KB
  • Organizacijos kokybės lygio vertinimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Organizacijos kokybės lygio vertinimas. (2012 m. Gruodžio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/organizacijos-kokybes-lygio-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 16:44