Organizacijos kultūra, įvaizdis, reputacija


Organizacijos reputacija. Novaturas ivaizdzio kurimas. Organizacijos kulturos svarba imonei. Reputacija įvaizdis. Kaip nustatomas ivaizdis organizacijoje. Apple imonės ivaizdis. Yvaizdzio formavimas imoneje. Referatas etiketas ir karjera: ivaizdzio svarba. Kultūros įvaizdis. Organizacijos kultūros formavimas kursinis.

Vadybos referatas. Įvadas. Organizacijos kultūra. Organizacijos įvaizdis ir jo svarba. Įvaizdžio formavimas. Organizacijos reputacija. Reputacijos ir įvaizdžio formavimas įmonėje „novaturas“. Išvados. Literatūros ir informacijos šaltiniai.


Tyrimo tikslas: atskleisti įmonės kultūros, įvaizdžio bei reputacijos svarbą organizacijai, ir nustatyti kaip tai įtakoją jos veiklą.

Tyrimo uždaviniai:

Išnagrinėti teorinius įmonės kultūros, įvaizdžio bei reputacijos kūrimo principus.

Išanalizuoti svarbiausius kultūros, įvaizdžio bei reputacijos formavimo bei tobulinimo ypatumus.

Išnagrinėti kultūros, įvaizdžio bei reputacijos svarbą įmonei.

Tyrimo metodika: rašant referatą buvo naudota literatūros analizė. Išanalizuota vartotojų nuomonė apie įmonės kultūros, įvaizdžio bei reputacijos svarbą šiuolaikiniame gyvenime, bei pateikta susisteminta medžiaga

  • Vadyba Referatai
  • 2012 m.
  • 10 puslapių (2502 žodžiai)
  • Mokykla
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 37 KB
  • Organizacijos kultūra, įvaizdis, reputacija
    10 - 1 balsai (-ų)
Organizacijos kultūra, įvaizdis, reputacija . (2012 m. Gruodžio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/organizacijos-kultura-ivaizdis-reputacija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 21:58