Organizacijos marketingo veiklos analizė


Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Marketingo samprata. Organizacijos mikroaplinka. Organizacijos vidinė aplinka. Organizacijos konkurentai. Organizacijos makro aplinka. Rinkos ir jų segmentavimas. Rinkos segmentavimas. Organizacijos tikslinė rinka. 15 3. įtaka vartotojų elgsenai. Išoriniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai. Produkto asortimentas. Kainodaros strategijos, kainos apskaičiavimo metodai. Kainos strategijos. Reklama. Išvados. Informacijos šaltiniai.


Kaip ir kiekviena organizacija „FOKUS PICA“ sąvininkai yra pasirinkę savo veiklos tikslą ir būdą, tai yra svarbiausias tikslas ir uždavinys, kuriame reikalaujama aiškių ir pagrįstų tikslų. Nuolat kruopščiai peržiūrimi tikslai, kad neatsiliktų nuo visuomeninių bei pramoninių, pasirinkimo galimybių.

Šioje organizacijoje žiemos sezonu didelė paklausa yra nuo penktadienio iki sekmadienio, o kitomis darbo dienomis ji yra mažesnė, todėl tomis dienomis yra taikomos didesnės nuolaidos, kad pritraukti klientų. Visomis dienomis visoms picoms yra taikoma 40% nuolaida. Yra kuriamos reklaminės skrajutės, nuolaidų kortelės, reklamos laikraščiuose. Taip pat yra ir kiti maisto meniu su 65% nuolaidomis, kurios galioja tik tomis dienomis.

Struktūra. Yra atskirų padalinių tarpusavio ryšys, priklausomybė. Struktūra apibūdina oficialius žmonių santykius organizacijoje. Kad darbuotojų veikla būtų efektyvi, jie turi būti susieti tam tikrais ryšiais. Organizacijos struktūra – tai pareigų, teisių bei atsakomybės paskirstymas tarp joje dirbančių žmonių. FOKUS PICA darbuotojai kiekvienas turi atskirus darbus. Dirba viena vadybininkė kuri daro visus užsakymus, prižiūri tvarką. Dirba dvi picų kepėjos: itališkų (plonapadžių) ir kanadietiškų (storapadžių). Kiekviena kepa ir ruošia tik savo užsakytas picas ir produktus. Virėja ruošia antrus patiekalus, kokteilius ir sriubas. Barmenė pilsto gėrimus, telefonu užsako picas į namus. Padavėjos rupinasi sale ir klientais, išnešioja patiekalus, gėrimus. Vairuotojas išvežioja picas į namus.

Pagrindiniai pirkėjai-vartotojai yra studentai, moksleiviai, šeimos turinčios mažamečius vaikus - vidutines pajamas turintys fiziniai asmenys. Įmonės „SAKRANA“ veikla vykdoma Ukmergės mieste, kainų lankstumu, gera patiekalų kokybe, įmonė siekia pirkėjų- vartotojų palankumo.

Vartotojai yra svarbiausi, kuo daugiau jų bus pritraukta tuo didesnė tikimybė jiems išsilaikyti. Iš jų tikimasi gauti reikalingų išteklių, siekiant sudaryti sąlygas savo veiklai, poreikiams tenkinti ir yra aukščiausias organizacijos tikslas.

Tačiau daugumos tiekėjų skyrėsi kainos dėl to naudinga turėti kelis juos.

Remiantis moksliniais teiginiais, pagrindinis veiksnys nustatantis rinkos kainas, yra konkurencija.

Išanalizavus R. Dudėno (2006); M. Kriaučionienės (2006); V. Pranulio ir kt., (1999) teiginius, galima pabrėžti, kad konkurencija tarp įmonių iš esmės pasireiškia kaip konkurencija tarp jų prekių. Įmonė pasirinktoje rinkoje labai retai būna vienintelė. Taigi, įmonė „SAKRANA“ rinkoje yra ne vienintelė. Tokius pačius pirkėjų-vartotojų poreikius tenkina ir kitos įmonės, t.y. konkurentai. Todėl įmonė, norėdama išplėsti savo rinkos dalį, nuolat stebi konkurentų pardavimo kainas ir analizuoja jų užimamos rinkos dalis.

Konkurencija skatina įmonę efektyviai veikti, verčia parduoti geras – nebrangias prekes, kautis dėl kiekvieno kliento bei rūpintis jų poreikiais.

Sėkmės susilaukė todėl kad geba keistis, reaguodama į konkurenciją. Privaloma gebėti greitai reaguoti, sparčiai sukurti naujus produktus ir pateikti juos rinkai. Todėl dažnai yra ruošiami dienos pietūs, daromos įvairios akcijos, nuolaidos picoms, pvz perki picą išsinešimui ir gauni nemokamą padažą. Taikoma 40% nuolaida visom picom visa savaitę. Nuo pirmadienio iki ketvirtadienio kai tomis dienomis ateina mažiau klientų taikoma 65% nuolaida kai kuriom picom. Jos pasikliauna mažomis gaminių kainomis,taip pat gaminamomis naujomis picomis. Kitaip tariant, ši picerija yra lanksti. Joje dirba gabūs, greiti, galintys greitai prisitaikyti netgi prie radikaliai besikeičiančių sąlygų darbuotojai.

Organizacijos marketingo veiklos analizė. (2014 m. Birželio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/organizacijos-marketingo-veiklos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 12:52