Organizacijos paslaugų naujo produkto pasiūlymo kūrimas ir jo įvedimo į rinką įvertinimas


Turizmo referatas. Įvadas. Paslaugų naujo produkto pateikimas. Pasirinkta įmonė. Pasirinktas produktas. Produkto kokybės užtikrinimo problemos ir jų sprendimas. Vartotojo įtraukimas į produkto teikimą. Kokias problemas padeda išspręsti? Produkto vertė. Paslaugos naujumo įvertinimas. Anketa. Gerbiamas Respondente,. Iš kur sužinojote apie Loccitane Eco line kosmetikos liniją? Ar teko iki šiol išbandyti panašios kosmetikos? Ar pateisino jūsų lūkesčius Eco line? Ar jūsų manymu kaina atitinka kokybę? Ar mūsų kosmetiką paprasta naudoti? Ar išbandęs šią kosmetikos liniją, norėtumėte ją įsigyti? Ar rekomenduotumėte ją savo pažįstamiems? Jūsų lytis? Jūsų amžius? Jūsų išsilavinimas? Tyrimo rezultatų analizė. Literatūra.


Tyrimo objektas – UAB „X“ įmonės naujo produkto įvedimo galimybės.

Tyrimo tikslas – įvertinti UAB „X“ įmonės naujo produkto įvedimo į Lietuvos rinką galimybės.

Tyrimo uždaviniai:

1.Išanalizuoti naujos prekės įvedimo į rinką teorinius aspektus;

2.Numatyti naujos prekės įvedimo pagrindinius etapus;

3.Išskirti prekės rinkodaros strategijos įgyvendinimo ypatumus;

4.Įvertinti naujo produkto įvedimo į Lietuvos rinką galimybes;

5.Pateikti naujo produkto įvedimo į Lietuvos rinką tobulinimo galimybes.

Tyrimo metodai.

1.Mokslinės literatūros šaltinių analizė ir apibendrinimas;

2.Rinkos tyrimas (anketinė apklausa) ir rezultatų sisteminimas;

3.Duomenų sisteminimas ir analizė.

  • Turizmas Referatai
  • 2014 m.
  • 13 puslapių (3893 žodžiai)
  • Turizmo referatai
  • Microsoft Word 56 KB
  • Organizacijos paslaugų naujo produkto pasiūlymo kūrimas ir jo įvedimo į rinką įvertinimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Organizacijos paslaugų naujo produkto pasiūlymo kūrimas ir jo įvedimo į rinką įvertinimas. (2014 m. Vasario 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/organizacijos-paslaugu-naujo-produkto-pasiulymo-kurimas-ir-jo-ivedimo-i-rinka-ivertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 02:55