Organizacijos rinkodaros planas


Marketingo namų darbas. Įvadas. Organizacijos rinkodaros planas. Organizacijos veikla, produktai ir rinka. Rinkos segmentavimas. Rinkodaros strategija. Įmonės USP. Išvados. Literatūra. Apžvelgti organizacijos veiklą, produktus ir rink. Aprašyti organizacijos rinkos segmentavimas. Apžvelgti įmonės rinkodaros strategij. Sukurti įmonės USP.


Darbo tikslas: aprašyti pasirinkotos įmonės rinkodaros strategiją ir sukurti organizacijos USP.

Darbo uždaviniai:

„Kosmetika man" taip pat padeda kitų organizacijų vadovams bei darbuotojams arba galutiniams vartotojams priimti sprendimus, susijusius su ekologiška kosmetika.

Organizacija sudarinėja ilgalaikius medžiagų tiekimo sutartis, taiko bankinį lizingą ir kt.

Nuo 1995m. „Kosmetika man" pastoviai organizuoja Lietuvos kosmetikams ir kosmetologams technologijos mokomuosius turus mokymo centre Vokietijoje. Nuo 1996m. tokie pat mokomieji turai vyksta ir pas įrankių gamintojus. Tais pačiais metais Lietuvoje pradeda vykti gamintojų vedami mokymai įvairiuose Lietuvos miestuose. Vėliau organizacija pradeda sudarinėti projektus, diegti juos realiame gyvenime.

Realizacijos skyrius (užsiima produktų realizavimu, rinkos formavimu, klientųaptarnavimu, taip pat produktų rėmimu);

- A lygio klientai - stambūs grožio salonai, SPA centrai (nejautrūs kainai, tačiau jautrūs pirkimo sąlygoms; jiems dažniausiai rengiami projektai);

B lygio klientai - smulkesni salonai, SPA centrai bei didmenininkai (jiems perkant didesnį kiekį prekių mažėja kaina);

C lygio klientai - smulkiausi salonai, SPA centrai, taip pat galutiniai vartotojai, perkantys produktus sau.

produktų aprašymai, išskiriant medžiagas bei įrangą;

informacija apie kiekvieną organizaciją, kurios gaminius „Kosmetika man" tiekia Lietuvoje;

Organizacijos „Kosmetika man" klientų ratas yra gan įvairus - nuo žmonių, iki grožio salonų, SPA centrų bei parduotuvių. Natūralu, kad šias grupes reikia atskirti. Pačioje organizacijoje, kaip jau minėta, klientai yra suskirstyti į tris grupes:

„Kosmetika man" turi suformuotą misiją - panaudojant visą potencialą, visų darbuotojų sugebėjimus, tikslui skiriant reikalingus materialinius ir piniginius išteklius, klientams teikti aukščiausios kokybės paslaugas realia kaina, patenkinti jų poreikius ir lūkesčius. Manau, įmonės misija yra pakankamai lakoniška, ja nusakomas įmonės egzistavimo pagrindinis tikslas ir jos veiklos prasmė.

1. didinti produktų pardavimus ne mažiau kaip 10% per metus;

3. iki 2015 metų pabaigos įžengti į Latvijos ir Estijos rinką, ten parduodant ne mažiau 10 procentų nuo visų „Kosmetika man" parduodamų produktų;

4. iki 2016 metų pabaigos įvesti apmokymo paslaugą Latvijos ir Estijos rinkose.

Galima teigti, kad įmonė rinkoje turi pakankamai aiškią poziciją, kurią galima suformuluoti taip: lyderiaujanti, patikima organizacija, kurioje dirba profesionalūs darbuotojai, kokybiškiau ir daugiau už konkurentus parduodantys ekologiškos produkcijos, aukštą kokybę vertinančiom organizacijom.

Atsižvelgiant į „Kosmetika man" potencialias stiprybes, identifikuotas įmonės klientam patrauklias pozicijas bei konkurencinius kompanijos pranašumus, galime parinkti pozicionavimo strategiją. Ją galėtume įvardinti kaip esamos pozicijos stiprinimas, labiausiai akcentuojant produktų savybes, kadangi tai buvo nustatyta kaip labiausiai patraukli pozicija.

Kalbant apie „Kosmetika man" rinkodaros strategiją, atsižvelgiant į įmonės keliamus rinkodaros tikslus, galime sakyti kad įmonė turėtų laikytis šių strategijų:

  • Marketingas Namų darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (2623 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo namų darbai
  • Microsoft Word 27 KB
  • Organizacijos rinkodaros planas
    10 - 6 balsai (-ų)
Organizacijos rinkodaros planas. (2015 m. Birželio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/organizacijos-rinkodaros-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:37