Organizacijos verslo aplinkos analizė


Vadybos referatas. Įvadas. Bendra informacija apie įmonę. Išorinės veiklos analizė. Vidinė veiklos analizė. Mikroaplinkos elementai. Makroaplinkos elementai. Ssgg analizė. Strateginės alternatyvos. Literatūros sąrašas.


Mūsų tikslas – atlikti aplinkos analizę.

Per septynerius metus supakuota virš 1500 m3, o nugabenta daugiau nei 2000 m3 krovinių. 67 % gabenimų vyko žemės, 16 % oro bei 17 % jūrų transportu.

Taigi išorinė aplinka yra labai svarbi ir turi labai didelę įtaką organizacijai.

(Rinkos galimybės yra labai plačios tiek plėtrai tiek naujų įmonių susikūrimui, turi lėšų – gali kurti savo perkraustymo įmonę, rinka šiuo atveju yra labai atvira ir į ja labai lengva įeiti.)

Konkurentai - „Kraustina“, Krausta“, „perkraustymai.lt“, „Liauksmina“ ir dar daugelis kitų, nes perkraustymo paslaugos vis labiau populiarėja.

Pagrindinis UAB „AD REM“ pardavimų tikslas yra didinti savo teikiamų paslaugų apimtį ir aptarnauti kiek įmanoma daugiau klientų, tačiau pats svarbiausias tikslas – kokybė. Klientai likę patenkinti paslaugomis grįžta su savo giminėm, pažįstamais, o tai dar geresnė reklama.

Jau minėta, kad UAB „AD REM“ 2000 metais pagal klientų reikalavimą pradėjo teikti perkraustymo paslaugas.

Kadangi mūsų pasirinkta įmonė atlieka perkraustymo darbus, ji tiekėjų kaip ir neturi, nes įmonės darbus atliekant naudojamas tik ilgalaikis transportas ir degalai, kurie yra papildomi įvairiose kuro kolonėlėse.

Tarpininkai – pagal atliekamas funkcijas tarpininkai yra: didmenų ar mažmenų agentai, operatoriai, brokeriai, ekspeditoriai, bendrovių, agentūrų bei specialūs agentai.

Tarpininkai tarp „AD REM MOVERS“ įmonės ir vartotojų yra reklama, kurią skelbia žurnalai, laikraščiai. Taip pat ši įmonė turi samdomus darbuotojus, kurie išnešioja lankstinukus po pašto dėžutes bei užklijuoja reklaminius plakatus ant skelbimų lentų.

Vartotojai skirstomi į vidinius bei išorinius:

Vidiniai vartotojai – tai asmenys, norintys pasinaudoti įmonės teikiamomis paslaugomis, jog pasiektų savo norimus tikslus.

Išoriniai vartotojai – tai kitos organizacijos, vartojančios šią produkciją. Tai būtų įmonės, kurios kraustosi iš vienų ofisų į kitus bei perkrausto visus, o ne tik reikalingus įmonei daiktus.

Reikėtų išskirti tikslinę vartotojų rinką remiantis šiais segmentavimo požymiais: fizinių asmenų – geografinis, demografinis, ekonominis, psichografinis; juridinių asmenų – geografinis, šaka, pirkimo mastai.

Tiesioginiai - gaminantys panašią produkciją; tai būtų tokios pat perkraustymo įmonės, kurios veikia ne viename Lietuvos mieste, o visoje šalyje, kartais tarpininkauja ir užsienyje.

  • Vadyba Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (2170 žodžių)
  • Mokykla
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 39 KB
  • Organizacijos verslo aplinkos analizė
    10 - 6 balsai (-ų)
Organizacijos verslo aplinkos analizė. (2015 m. Spalio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/organizacijos-verslo-aplinkos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 20:17