Organizacijos viešieji ryšiai ir reputacija


Vadybos referatas.

Įvadas. Organizacijos viešumo priemonės ir jų įgyvendinimas. Reputacija ir ją kuriantys elementai. Išvados. Literatūra.


Šiandien, kai yra didelė prekių bei paslaugų pasiūla ir daugybė pasirinkimo galimybių, o pažangios technologijos ir sėkmingos strategijos dar negarantuoja pasisekimo, lemiamu veiksniu tampa organizacijos įvaizdis, kurį kuria RsV specialistai.

Darbo tikslas – išanalizuoti organizacijos viešųjų ryšių ir reputacijos svarbą.

Ryšių su visuomene komunikacinių priemonių įvairovė plati – skirtingos jų panaudojimo galimybės bei apribojimai. Lietuvoje dominuoja penkios viešųjų ryšių komunikacinės priemonės.

Žiniasklaida dar skiriama į žodinę ir vaizdinę. Populiariausia vaizdinė žiniasklaidos priemonė – televizija. Vaizdas, judesys komunikacinių programų kūrėjų traktuojamas kaip esminis žiūrovo dėmesio išlaikymo veiksnys. Ryšių su visuomene programos, pasitelkiant televiziją, įgyvendinamos:

Kuriant įvairias pramogines ar informacines laidas, į kurias gali būti pakviesti įžymūs visuomenės veikėjai;

Naudojant paslėptą reklamą, kurios vis daugiau atsiranda ir lietuviškuose serialuose (rodomi organizacijų logotipai, aktoriai aptarinėja konkretų produktą);

Bendradarbiaujant su visuomeninių paslaugų tarnybomis ir laiku teikiant joms įdomią bei svarbią informaciją, komentuojant aktualius visuomenei įvykius.

Televizija yra veiksminga priemonė, kurios pranašumai: gera vaizdo kokybė, galimybė naudoti animaciją, trumpus vaizdo klipus ir garsą. Pagrindinis trūkumas – brangumas.

Iš žodinės žiniasklaidos priemonių dažniausiai RsV programose naudojami laikraščiai ir žurnalai. Tarpusavyje jie skiriasi turiniu, laiko intervalu ir veiklos metodais. Svarstant laikraščių galimybės RsV programose, dažnai orentuojamasi į geografinę jų padėti – galima išskirti vietinius, šalies ir tarptautinio masto laikraščius. Žurnalai labiau tinka specialioms auditorijoms. RsV specialistai D. Wilcoxas ir G. Cameronas skiria šias žurnalų grupes:

Profesinius žurnalus, kuriuose pristatoma konkurentų veikla, nauji produktai, veiklos srities tendencijos. Pavyzdžiai - , „Juristas“ ir „Apskaitos mokesčių apžvalga“.

Verslo ir organizacijų žurnalus, kurie skirti organizacijos darbuotojams arba vartotojams. Pavyzdys – žurnalai, kuriuos savo vietose randa lėktuvo keleiviai.

Socialinių projektų kryptį nulemia organizacijos politika ir veiklos sritis. Pavyzdžiui, organizacijos, kurios laikomos didelėmis aplinkos teršėjomis, orentuojasi ta kryptimi, kuri leistų įgyti atsvarą. Tarkime, naftos bendrovių socialiniai projektai gali būti nukreipti į miškų atsodinimą ar upių valymą. Socialiniai projektai pranašūs tuo, kad savo originalia idėja sudomina visuomenę ar atitinkamą jos grupę. Tuo labiau, projekto nauda juntama ne tik bendruomenei, bet ir organizacijai, todėl palaipsniui formuojasi teigiamos visuomenės nuostatos organizacijos atžvilgiu.

Dažnai organizacijų, ypač didžiųjų, naudojama viešųjų ryšių priemonė yra konkrečių asmenų komunikacinių pranešimų platinimas. Tam pasitelkiamas vienas ar keli įvaizdžio advokatai. Šia priemone dažniausiai siekiama sukurti ir palaikyti numatytą organizacijos, prekės ar asmens – vadovo įvaizdį. Įvaizdžio advokatas – organizacijos atstovas, kuris pasisakė ar buvo cituojamas žiniasklaidoje. Dažniausiai jais tampa organizacijos direktorius ar atstovas spaudai.

  • Vadyba Referatai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Ieva
  • 12 puslapių (2343 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 67 KB
  • Organizacijos viešieji ryšiai ir reputacija
    10 - 3 balsai (-ų)
Organizacijos viešieji ryšiai ir reputacija. (2017 m. Gegužės 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/organizacijos-viesieji-rysiai-ir-reputacija.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 17 d. 14:14