Organizacijos vizija, misija, filosofija ir kultūra


Verslo skaidrės. Vizija – tai pageidaujama organizacijos ateitis. Organizacijos veiklos komponentai, kurie turi atsispindėti vizijoje. Fakulteto vizija. Savarankiškas, atviras ir nuolat tobulėjantis aukštosios mokyklos (kolegijos) padalinys. Vizijos tekstas vertinamas pagal tokius kriterijus. Kauno 1-osios muzikos mokyklos vizija – tapti Kauno – besimokančio miesto – gyventojų. Misija – tai dabartinės organizacijos paskirties apibūdinimas. Svarbiausi elementai misijos formuluotėje. Misijos apibrėžimas turėtų būti. Filosofija – organizacijos elgesio standartas, dalykinis kredo. Filosofija skatina. Filosofijos esmė – pasiekti organizacijos darbuotojo (kaip asmenybės) identifikavimąsi su savo organizacija. Organizacijos kultūra – tai būdingų tos ar kitos organizacijos nariams normų, vertybių bei įsitikinimų visuma. Kultūra organizacijoje atlieka šias funkcijas. Pažangioje organizacijos kultūroje turėtų būti akcentuojamos šios vertybės. Stipri OK – kultūra, kai organizacijos esminės vertybės yra stipriai palaikomos ir plačiai paplitusios. Kultūrų tipai. Išoriniai kultūros elementai. Organizacijos klimatą galima apibūdinti kaip vidinės aplinkos ilgalaikį poveikį organizacijos darbuotojams. Palankaus klimato organizacijoje sukūrimui, įtakos turi.


Paslaugų vartotojai – kas jie? Kodėl? Suteikiamos paslaugos – kokios? Kokios galimos alternatybvos? Metodai – kokiu būdu bus teikiamos paslaugos? Rinka – kur vyks organizacijos veikla? Kokio dydžio rinka? Augimo ir vystymosi perspektyva – kokios organizacijos vystymosi galimybės ir tendencijos? Filosofija – kokie veiklos principai ir vertybės numatomos ateityje?

Fakulteto vizijaSavarankiškas, atviras ir nuolat tobulėjantis aukštosios mokyklos (kolegijos) padalinys, vykdantis aukštąsias neuniversitetines studijas, rengiantis pedagogus, kultūros specialistus socialinius darbuotojus, atliekantis taikomuosius tyrimus, įtakojantis Marijampolės krašto socialinę, kultūrinę ir edukacinę plėtrą, tenkinantis regiono ir visuomenės poreikius.

Paslaugų vartotojai: kokių klientų poreikius tenkina; Veiklos pobūdis: kokias paslaugas teikia, kokią naudą duos šios paslaugos; Konkurencinis pranašumas: kokiose veiklos srityse sieks įgyvendinti pranašumą prieš savo konkurentus? Kokie aspektai organizaciją išskiria iš jos konkurentų? Pagrindinės etinės vertybės: atsakomybė ir vaidmuo socialiniuose procesuose.

Filosofija – organizacijos elgesio standartas, dalykinis kredo. Ji nusako pagrindines vertybes, lūkesčius, principus, pagal kuriuos organizacija dirba siekdama tikslų.

Bendrų elgesio normų formąvimąsi; Tradicijų gimimą; Ritualus ir organizacijos kultūros formąvimąsi ateityje.

Filosofija veiksminga, jei: bus kuriama remiantis jau esamomis vertybėmis; aiškinama jos prasmė ir kuo plačiau skleidžiama organizacijoje; sukurta kultūros (filosofijos) pokyčių vertinimo kriterijų sistema.

Tai rašytos ir nerašytos elgesio taisyklės, ritualai, papročiai, ceremonijos, mitai, simboliai ir kt.

Suteikia organizacijai unikalumo, t.y. Išskiria ją iš kitų; formuoja darbuotojams tapatumo jausmą, žmogus save identifikuoja su organizacija; padeda ugdyti atsidavimą organizacijai ir jos vykdomai misijai; stiprina organizacijos kaip socialinės sistemos stabilumą; formuoja ir kryptingai veikia darbuotojų požiūrį bei elgseną.

  • Verslas Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 23 puslapiai (847 žodžiai)
  • Verslo skaidrės
  • MS PowerPoint 25 KB
  • Organizacijos vizija, misija, filosofija ir kultūra
    10 - 5 balsai (-ų)
Organizacijos vizija, misija, filosofija ir kultūra. (2015 m. Gegužės 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/organizacijos-vizija-misija-filosofija-ir-kultura.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 14:54