Organizacijų susitikimų ir susirinkimų valdymas


Marketingo tyrimas. Įvadas. Komunikacija. Komunikavimo funkcijos. Susirinkimo organizavimas. Tinkama susirinkimo aplinka. Susirinkimo pirmininkas. Susirinkimų taisyklės. Susirinkimo vieta, dalyvių apgyvendinimas ir maitinimas. Konferencijų organizavimas. Anketa. Apklausos rezultatai. Išvados. Literatūra.


Darbo problema. Susirinkimų valdymas.

Tyrimo objektas. Viešoji erdvė.

Tyrimo dalykas. Organizacijų atstovų susitikimų ir susirinkimų valdymas.

Darbo tikslas. Išsiaiškinti susirinkimų organizavimo būdus, galimas komunikacijos problemas, bei suprasti vadovo vaidmenį susirinkimuose.

Darbo uždaviniai:

-Tinkamos susirinkimo aplinkos apibūdinimas.

-Vadovo vaidmuo susirinkimuose.

-Tikslinga komunikacija, susirinkimų metu

  • Marketingas Tyrimai
  • 2014 m.
  • 31 puslapis (4442 žodžiai)
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 252 KB
  • Organizacijų susitikimų ir susirinkimų valdymas
    10 - 4 balsai (-ų)
Organizacijų susitikimų ir susirinkimų valdymas. (2014 m. Lapkričio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/organizaciju-susitikimu-ir-susirinkimu-valdymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 16:20