Paciento duomenų rinkimas. odontologo ir paciento bendravimo aspektai


Medicinos referatas. Paciento duomenų rinkimas. Odontologo ir paciento bendravimo aspektai. Įvadas. Paciento apklausa – anamnezė. Paciento veido ir burnos ertmės apžiūra. Dantų formulė. Kompiuterinės programos paciento duomenims rinkti. Statistika. Išvados. Literatūra.


3.Lietuvos pacientai labiausiai patenkinti odontologų sugebėjimu dėmesingai išklausyti pacientus ir atsakyti į jų klausimus apie burnos sveikatą. Pacientai labiausiai nepatenkinti tuo, kaip jų odontologai pateikia informaciją apie įvairias gydymo galimybes bei su jomis susijusias išlaidas. Vyresnio amžiaus pacientai labiau, nei jaunesnio amžiaus patenkinti gydytojo odontologo jiems skiriamu laiku ir dėmesiu. Privačių odontologijos klinikų pacientai, lyginant su besigydančiais valstybinėse įstaigose, labiau patenkinti visais bendravimo aspektais. Pacientai prevencinius patarimus vertina mažiau, nei kitus bendravimo aspektus. Pacientų nuomone, odontologams trūksta įgūdžių juos gerai išklausyti, jie nesugeba aiškiai pateikti informacijos apie įvairių odontologinio gydymo metodų galimą riziką bei su tuo susijusias komplikacijas.

  • Medicina Referatai
  • 2013 m.
  • 13 puslapių (2988 žodžiai)
  • Medicinos referatai
  • Microsoft Word 376 KB
  • Paciento duomenų rinkimas. odontologo ir paciento bendravimo aspektai
    10 - 3 balsai (-ų)
Paciento duomenų rinkimas. odontologo ir paciento bendravimo aspektai. (2013 m. Gegužės 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/paciento-duomenu-rinkimas-odontologo-ir-paciento-bendravimo-aspektai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 08:53