Padangų pasirinkimas marketingo tyrimas


Marketingo tyrimas. Įvadas. Teorinė dalis. Paslaugų samprata ir pagrindinės jos savybės. Tiriamoji dalis. Įmonės pristatymas. Padangų pasirinkimo kriterijai ir klientų tyrimo rezultatai. Išvados. Literatūra.


Tyrimo tikslas. Išsiaiškinti kokiais kriterijais remiantis vartotojai renkasi padangas.

Tyrimo uždaviniai:

1.Kokie veiksniai daro įtaka renkantis padangas?

2.Kokios padangų rūšys yra populiariausios?

3.Kokie padangų pirkimo įpročiai?

Tyrimo metodai:

1.Lyginamoji mokslinių šaltinių analizė.

2.Anketinė apklausa.

3.Statistinė duomenų analizė.

1.UAB “Melga” siūloma pastoviai ir atidžiai sekti pokyčius ne tik padangų, autodalių bei automobilių tepalų importavimo ir platinimo paslaugų rinkose, bet ir automobilių pardavimo, autotransporto paslaugų rinkose, dažniau įvertinti ir lanksčiau keisti bendrovės taikomą rinkodarą ir kainų nustatymo strategijas, kainų modifikacijas, pardavimus skatinančias kainų nuolaidas.

2.Darbe išanalizuoti padangų pasirinkimo kriterijai. Sudarytas tyrimo modelis, atlikti tyrimai naudojant SPSS programą. Geros padangos visada susidėvi greičiau ir yra brangesnės nei įprastos, tačiau gera padangų kokybė gerina sukibimą ir leidžia mėgautis norimu važiavimo stiliumi.

3.Iš gautų rezultatų galime teigti, kad daugiausia respondentų nurodė, kad po 4 padangas perka kasmet arba pas 5 metus. Beveik pusė respondentų renkasi naudotas padangas (48proc), 38 proc. Renkasi naujas ir 14 proc. – restauruotas padangas. 57,5 proc. respondentų mano, kad geros padangos yra labai svarbu saugumo keliuose veiksnys. Daugiausia (45 proc.) respondentų padangoms išleidžia 901-1400 litų.

  • Marketingas Tyrimai
  • 2015 m.
  • 26 puslapiai (3089 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 284 KB
  • Padangų pasirinkimas marketingo tyrimas
    10 - 4 balsai (-ų)
Padangų pasirinkimas marketingo tyrimas. (2015 m. Vasario 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/padangu-pasirinkimas-marketingo-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 02:16