Pagalbos reikšmė ugdant neigalumą turinčius mokinius


Vaikų, turinčių negalę, yra visose pasaulio šalyse.. Mokinio su neagalia ugdymas referatas. Referatas apie negalia turincius zmones. Psichine negalia turinciu zmoniu ugdymas. Referatas pagalba asmenims turintiems negalia. Zaidimai zmonem su intelekto sutrikimais. Psichologinės ir elgesio asmenų, turinčių intelekto sutrikimų, savybės.

Pedagogikos referatas. Įvadas. Protinis atsilikimas. Mokymosi negalios. Emociniai arba elgesio sutrikimai. Komunikacijos sutrikimai. Klausos sutrikimai. Regos sutrikimai. Fizinės negalios. Išvados. Literatūra. Lietuvoje, kaip ir visose pasaulio šalyse, gyvena žmonių, turinčių intelekto, pažintinių ar fizinių funkcijų sutrikimų, kurie sukelia žmogaus veiklos ribotumą, įvardijamą kaip neįgalumą. „asmuo, kuris dėl įgimtų ar įgytų fizinių ir psichinių trūkumų visai ar iš dalies negali pasirūpinti savo asmeniu ir socialiniu gyvenimu, įgyvendinti savo teisių ir vykdyti pareigų, laikomas invalidu“ (lietuvos respublikos invalidų socialinės integracijos įstatymas) ar žmogumi, turinčiu negalią ir specialiųjų poreikių – ypatingumų.


Lietuvoje, kaip ir visose pasaulio šalyse, gyvena žmonių, turinčių intelekto, pažintinių ar fizinių funkcijų sutrikimų, kurie sukelia žmogaus veiklos ribotumą, įvardijamą kaip neįgalumą. asmuo, kuris dėl įgimtų ar įgytų fizinių ir psichinių trūkumų visai ar iš dalies negali pasirūpinti savo asmeniu ir socialiniu gyvenimu, įgyvendinti savo teisių ir vykdyti pareigų, laikomas invalidu (Lietuvos respublikos invalidų socialinės integracijos įstatymas, 1998m. ) ar žmogumi, turinčiu negalią ir specialiųjų poreikių – ypatingumų.

2001 metų duomenimis, 212 881 asmuo, 6,1 proc. Visų Lietuvos gyventojų, gavo invalidumo pensijas. invalidumo struktūroje tarp visų invalidumą turinčių asmenų 8,1 proc. Sudaro žmonės su psichikos negalia, prie kurios dažnai priskiriamas ir sutrikęs intelektas (sutrikusio intelekto žmonių teisė, 2003m. , p. 7).

Ugdant neįgalumą turinčius mokinius reikia prisiminti, kad tai ilgas, sudėtingas procesas. Ir jis teigiamus rezultatus duos tik tada kai savo jėgas suvienys ir tėvai, ir mokytojai, ir vtikiu, kad būti neįgalaus vaiko mama (tėvu) yra vienas svarbiausių ir sudėtingiausių darbų pasaulyje. Padėdama (-as) jam bręsti, aš sieksiu įdiegti jam gilų jo, kaip asmens, įgimto vertingumo jausmą ir nematuosiu jo elgesį ar pasiekimų pagal kitų vaikų rezultatus.

Stengsiuos visada prisiminti, kad šis vaikas gyvena didelės įtampos ir dažnų nesėkmių sąlygomis. Aš mėginsiu padėti jam taip sutvarkyti savo pasaulį, kad tų nesėkmių būtų kuo mažiau ir jis jaustųsi saugesnis.

Stengsiuosi neprarasti kantrybės, kai jis ne iš karto vykdys, pamirš mano prašymus ar nesupras kokios nors užduoties. Aš nelauksiu tobulumo. Pastebėsiu ir su didžiausiu džiaugsmu priimsiu kiekvieną mažiausią jo sėkmę.

Esu dėkinga žmonėms, kuriems kiekvieną dieną patikiu savo vaiką. Jie, mano vaiko mokytojai, padėjo man pamatyti jo ateitį ir kasdien savo meile veda mus tos ateities link. Atleidžiu jiems iš nuovargio neatsargiai ištartus žodžius, ne laiku parodytą nekantrumą.

Einame tuo pačiu keliu, vedami to paties tikslo: įprasminti mano vaiko kasdienybę, padėti jam atskleisti savo unikalų vidinį pasaulį ir savo buvimu galbūt suteikti prasmę kitiems.

Dėl kūno darinių ir psichinių funkcijų sutrikimų atsiradę trijų pagrindinių raidos sričių (fizinės, kognityvinės, psichosocialinės) vaiko raidos ypatumai vadinami specialiaisiais poreikiais.

  • Pedagogika Referatai
  • 2011 m.
  • 12 puslapių (2393 žodžiai)
  • Universitetas
  • Pedagogikos referatai
  • Microsoft Word 16 KB
  • Pagalbos reikšmė ugdant neigalumą turinčius mokinius
    8 - 1 balsai (-ų)
Pagalbos reikšmė ugdant neigalumą turinčius mokinius. (2011 m. Birželio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/pagalbos-reiksme-ugdant-neigaluma-turincius-mokinius.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 20:31