Pagrindinė pavara diferencialas. Kardaninė pavara


Diferencialai ir ju blokavimo principai. Kardanines pavaros. Diferencialu tipai. Pagrindiniu pavaru tipai. Pagrindines pavaros tipai. Diferencialas ir ju blokavimo principai. Kardanines pavaros funkcijos. Automobilio diferencialas. Automobilio pagrindine pavara. Diferencialai ir jų blokavimo principai..

Mechanikos referatas. Kardaninės pavaros – kardanai. Pagrindinė pavara - diferencialas. Diferencialai ir jų blokavimo principai.


Naujovė nenugalimam traukimui dinamiškose vairavimo situacijose: Aktyvus M Diferencialas. BMW M automobiliai yra įrengti specialiai išvystytu diferencialu užpakalinei ašiai, kad leistų vairuotojui gėrėtis privalumais užpakaliniu ratu varomu automobiliu – aštriausiose vairavimo situacijose. Kintama užrakinimo funkcija paskirsto variklio galia tarp dešinio ir kairio užpakalinio rato, kad sukurtų maksimalų sukibimą. Kita naujovė šiame rajone, kuris yra pritaikytas naujame BMW M5 garantuoja net tikslesnį dalijimą variklio pagal situaciją; Aktyvus M Diferencialas optimizuoja stabilumą su elektroniškai kontroliuojamo multilėkštės (sankabėlėe) blokuoto slydimo diferencialo, kuris suveikia ankstyvoje stadijoje, kad sutrukdytų rato slydimą.

Užpakalinės ašies multilėkštės blokuoto slydimo diferencialas dirba su nepaprastai aukštu tikslumu ir greičiu. Jo valdymo blokas yra prijungtas su DSC (Dinamiška Stabilumo Kontrolė) sistema per FlexRay didelio greičio duomenų perdavimo technologiją pastoviai pertikrina duomenis, rinktus daviklių su grįžtamuoju ryšiu nuo DSC. Tada ši informaciją naudojama, kad apskaičiuotų blokavimo jėgą, reikalingą užtikrinti optimalų traukimą ir stabilumą. Duomenys, įrašyti DSC daviklių, informacija yra perduodama net jei stabilumo kontrolės sistema yra išjungta. Blokavimo jėga diferencialo viduje gali būti nustatyta tarp 0 ir 100 procentų. Antislydimo sistema išsaugo pilną funkcionalumą visose situacijose.

Diferencialas tai pat atsižvelgia net ir į YAW (kampinio dydžio sensorių, kuris matuoja transporto priemonės kampinį greitį aplink savo vertikalią ašį. Matavimas yra paprastai laipsnių per sekundę arba radianais per sekundę) sensorių.

Didesnė traukos jėga ir stabilumas jaučiami važiuojant vingiuotu keliu, sniegu, žvyru ar netgi ledu. Aktyvus M diferencialas teikia optimalią traukos jėgą ir padeda išlaikyti dinamines galinių varančiųjų ratų savybes ne tik didinant greitį išvažiuojant iš posūkio, bet ir manevruojant ant slidžių paviršių.

Aktyvus M diferencialas garantuoja tikslią automobilio kontrolę net ekstremaliais šoninės akceleracijos atvejais ar važiuojant nelygia kelio danga. Ši aktyvioji sistema elektroniniu valdymo elementu yra prijungta prie dinaminės stabilumo kontrolės (angl. DSC) iniciatyviai taiko pažangų blokavimo metodą – visiškai nepriklausomai nuo sukamojo greičio skirtumų tarp dešiniojo ir galinio varomųjų ratų. Visos šios varomosios jėgos paskirstymo rezultatas – optimali traukos jėga, geresnė automobilio kontrolė bei didesnis manevringumas.

  • Mechanika Referatai
  • 2012 m.
  • 9 puslapiai (1876 žodžiai)
  • Universitetas
  • Mechanikos referatai
  • Microsoft Word 443 KB
  • Pagrindinė pavara diferencialas. Kardaninė pavara
    10 - 1 balsai (-ų)
Pagrindinė pavara diferencialas. Kardaninė pavara. (2012 m. Gegužės 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/pagrindine-pavara-diferencialas-kardanine-pavara.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 00:09