Pagrindinės elgesio su lankytojais taisyklės


Verslo referatas. Įvadas. Pagrindinės elgesio su lankytojais taisyklės. Kalbos kultūra. Mandagumas. Išvaizda. Gebėjimas palaikyti pokalbį. Gebėjimas valdyti savo neigiamas emocijas. Lankytojų tipai. Darbas su lankytojais. Bendravimas su lankytojais. Literatūros apžvalga. Interviu. Interviu analizė. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbuotojas turi vertinti savo darbą, gerbti lankytojus, visada būti pasiruošęs tenkinti jų poreikius, mokėti dirbti komandoje, gerai sutarti su kolektyvu. Jis turi pasitikėti savimi, stengtis tobulėti ir kaip darbuotojas, ir kaip asmenybė, kurti gerą įvaizdį. Reikia žinoti, kad kiti su tavimi elgtųsi maloniai, paslaugiai ir noriai bendradarbiautų, pirmiausia tai reikia užsitarnauti. Šis darbas buvo naudingas tuo, kad sužinojau kaip dera elgtis su lankytojais, kokių taisyklių reikia laikytis, kaip elgtis ir kaip nesielgti. Sužinojome, kad kalbos kultūra, mandagumas, darbuotojo išvaizda, gebėjimas palaikyti pokalbį ir valdyti savo emocija yra svarbiausios bendraujant su lankytojais taisyklės. Išsiaiškinome lankytojų tipus, kurių yra iš tiesų nemažai. Mums visiems svarbu, kaip su mumis bendrauja, kaip mus aptarnauja.

  • Verslas Referatai
  • 2015 m.
  • 18 puslapių (3438 žodžiai)
  • Verslo referatai
  • Microsoft Word 46 KB
  • Pagrindinės elgesio su lankytojais taisyklės
    10 - 7 balsai (-ų)
Pagrindinės elgesio su lankytojais taisyklės. (2015 m. Sausio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/pagrindines-elgesio-su-lankytojais-taisykles.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 02:57