Pagrindinės psichologijos kryptys pamokoje


Pedagogikos konspektas. Pagrindinės psichologijos kryptys pamokoje (mokytojo uždaviniai, mokymo procesas, mokinių elgesys). Kognityvinės, psichodinaminės, humanistinės psichologijos požiuriu. Bihevioristinis požiuris. Bihevioristai mokytoją supranta. Mokytojo uždavinys. Pagal šį požiūrį mokinys. Planai ir tikslai. Kognityvinės. Psichologijos požiuriu mokytojas yra galimybių kūrėjas. Kognityvistų nuomone, mokinys. Todėl mokymo programa paprastai turi tris bruožus. Todėl socialinė mokyklos funkcija. Humanistinis. Humanistinės krypties atstovai siūlo sudaryti tokias sąlygas. Pageidautina, kad mokytojas turėtų šių savybių bruožų. Mokinys yra iš prigimties. Mokymo programa taip sudaroma, kad vaikas. Humanistinės pakraipos mokyklas. Tyrimai rodo.


Bihevioristai mokytoją supranta kaip mokymo aplinkos vadovą. Pagrindinis mokytojo vaidmuo yra sukurti efektyvią mokymo(si) aplinką tinkamai naudojant teigiamus pastiprinimus.

Vienas žymiausių bihevioristinės krypties atstovų B. F. Skinneris kritikavo neigiamų pastiprinimų naudojimą mokiniams ir siūlė nekontroliuoti, kaip atliekami namų darbai, mokinių nemušti, neatiminėti iš jų privilegijų.

Mokytojo uždavinys yra sukurti tokią mokymo(si) aplinką ir taip, kad mokinys nuolat gautų teigiamą pastiprinimą už pageidaujamą elgesį, o nepagedaujamas elgesys savaime išnyks per tam tikrą laiką.

  • Pedagogika Konspektai
  • 2013 m.
  • 2 puslapiai (639 žodžiai)
  • Pedagogikos konspektai
  • Microsoft Word 6 KB
  • Pagrindinės psichologijos kryptys pamokoje
    9 - 3 balsai (-ų)
Pagrindinės psichologijos kryptys pamokoje. (2013 m. Gegužės 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/pagrindines-psichologijos-kryptys-pamokoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 14:51