Pagrindiniai sveikos mitybos principai reguliuojant kūno masę


Sveikatos skaidrės. Pagrindiniai sveikos mitybos principai reguliuojant kūno masę (mažinimas). Mitai apie svorio metimą. Mitybos indėlis. Sporto salė ir Kūno svorio mažinimas. Kardio treniruočiu svarba. Keletas iš daugelio produktų padedantys deginti riebalus. Išvados. Literatūra. Ačiū už demesį.


Norint numesti svorio reikia laikytis kalorijų dietos (turi būti jų deficitas). Pagrindinė taisyklė — daug nevalgyti prieš miegą. Pusryčiai - SVARBIAUSIAS dienos valgis. Neatsisakyti riebalų. Vengti gyvulinės kilmės, tačiau ne augalinės. Valgyti dažnai, mažomis porcijomis (6 kartus į dieną).

Geriausias svorio metimo būdas yra raumeninės masės buvimas. Bazinių pratimu gausa treniruočių programoje. Atliekant kiekviena pratimą pakartojimu skaičius turi būtų x12 ir daugiau. Treniruotės trukmė: max 45min.

Kas yra kardio treniruotė? Tai treniruotė kurios metu širdies ritmas pakilęs iki 60-80% jos maksimalių galimybių.

  • Sveikata Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (220 žodžių)
  • Sveikatos skaidrės
  • MS PowerPoint 1335 KB
  • Pagrindiniai sveikos mitybos principai reguliuojant kūno masę
    10 - 8 balsai (-ų)
Pagrindiniai sveikos mitybos principai reguliuojant kūno masę. (2015 m. Spalio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/pagrindiniai-sveikos-mitybos-principai-reguliuojant-kuno-mase.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 20:08