Prekes zenklo pozicionavimas

300 dokumentų
Prekės ženklas
Įvadas. Prekės ženklo samprata. Prekės ženklas - kas tai? Prekės ženklo funkcijos. Prekes ženklo kūrimas. Prekės identifikavimas ir ženkliniams. Prekės ženklų tipai ir klasifikacija. Prekės ženklo kūrimo procesas. Prekės ženklo elementai. Prekės ženklo vardas. Prekės ženklo simbolis. Prekės ženklo spalvos ir dizainas. ...
Teisės referatai, Referatas, 15 psl.
2014 04 06
Produkto pozicionavimo koncepcijos vertinimas. Bakalauro darbas
Uab „Amber pasta“ produkto pozicionavimo koncepcijos vertinimas. Anotacija lietuvių kalba. Anotacija anglų kalba. Įvadas. Prekės ženklas ir pozicionavimas. Prekės ženklo raida ir samprata. Pozicionavimo samprata ir raida. Prekinio ženklo svarba pozicionavimui. Prekės ženklo įvaizdžio suvokimas. Prekės ženklo įvaizdžio kūrimo ...
Vadybos diplominiai darbai, Diplominis darbas, 58 psl.
2012 03 18
Audimas prekės ženklo tyrimas
Įvadas. „Audimas“ prekės ženklo elementų pristatymas. „Audimas“ prekės ženklo situacijos rinkoje analizė. „Audimas“ pagrindiniai veiklos rodikliai. „Audimas“ konkurentai. „Audimas“ pozicionavimas. „Audimas“ prekės ženklo marketingo komplekso ( 4 P’s) sprendimai. Prekės sprendimai. Kainos sprendimai. Paskirstymo ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 33 psl.
2015 05 11
Prekės ženklų analizė (Estrella, Corona extra, Karūna)
Lentelių ir paveikslų sąrašas. „Corona extra“ prekės ženklas. „Corona extra“ prekės ženklo esama situacija rinkoje. „Corona extra“ prekės ženklo vartotojas. „Corona extra“ prekės ženklo pozicionavimas. „Corona extra“ prekės ženklo komunikacija. „Estrella“ prekės ženklas. „Estrella“ prekės ženklo ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 15 psl.
2017 02 25
Prekės ženklo vertės kūrimas referatas
Įvadas. Prekės ženklo vertės kūrimas. Prekės ženklo atributų pasirinkimas. Prekės ženklo atributų pasirinkimo kriterijai. Prekės ženklo atributų kūrimas. Holistinio marketingo kūrimas. Kaip sukelti antrines asociacijas. Prekės ženklo vertės vertinimas. BBDO prekės ženklo vertės matavimo modelis. „Interbrand“ prekės ...
Marketingo referatai, Referatas, 17 psl.
2016 12 13
Prekinis ženklas Medus
Įvadas. Prekės ženklo samprata. Prekės ženklo funkcijos. Prekes ženklo kūrimas. Prekės identifikavimas ir ženkliniams. Prekės ženklo elementai. Prekės ženklo pranašumas. Bitininko andriaus mašanausko prekės ženklas. Prekės ženklo simbolis. Pakuotė (tara). Išvados. Informaciniai šaltiniai.
Verslo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 11 psl.
2016 01 26
Prekių ženklų palyginimas
Įvadas. Prekinio ženklo „Dvaro” analizė. Prekės ženklo koncepsija. Prekės ženklo vizualinis identitetas. Prekės ženklo vartotojai. Prekės ženklo komunikacija. Prekės ženklo „Vytautas“ analizė. Prekės ženklo koncepsija. Prekės ženklo vizualinis identitetas. Prekės ženklo vartotojas. Prekės ženklo komunikacija. Prekės ...
Vadybos referatai, Referatas, 20 psl.
2015 03 28
Prekės ženklo sandara ir paskirtis referatas
Įvadas. Prekės ženklo samprata. Prekės identifikavimas. Prekės ženklo funkcijos. Prekės ženklo aspektai ir paskirtis. Ženklo aspektai. Prekės ženklo paskirtis. Prekės ženklo nauda. Prekės ženklo kūrimas. Išvados. Literatūros sąrašas.
Marketingo referatai, Referatas, 11 psl.
2016 04 25
Naujo prekės ženklo pozicionavimas rinkoje
Įvadas. Prekinis ženklas versle teoriniai aspektai. Prekinio ženklo istorija. Prekinio ženklo sąvoka ir funkcijos. Prekinio ženklo strategija. Prekinio ženklo svarba. Prekinio ženklo kūrimas. Prekinio ženklo registravimas ir įvedimas į rinką. Išvados. Literatūra.
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 16 psl.
2016 01 13
Nacionalinis prekės ženklas
Įvadas. Prekės ženklo aplinka. Pozicionavimas. Prekės ženklo koncepcija. Vizualinis identitetas. Prekinių ženklų privalumai ir trūkumai. Prekinių ženklų komunikacija. Prekinio ženklo „Eurokos“ tobulinimas. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas.
Ekonomikos referatai, Referatas, 22 psl.
2017 02 24
Pasirinkto nacionalinio prekės ženklo vertinimo ir tobulinimo programos parengimas savarankiškas darbas
Įvadas. „Teo“. Esama situacija. Vartotojai. Pozicionavimas. Komunikacija. „Magija“. Esama situacija. Vartotojai. Pozicionavimas. Komunikacija. „Audimas“. Esama situacija. Vartotojai. Pozicionavimas. Komunikacija. Prekės ženklų privalumai ir trūkumai. Pasirinkto prekės ženklo tobulinimas. Išvados. Informacijos šaltiniai.
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 15 psl.
2017 04 30
Prekės ženklo analizė Uab “Baltika Lietuva”
Uab “Baltika Lietuva”. prekės ženklo analizė. Uab „Baltika Lietuva“. “Baltman”, “Monton”, “CHR/Evermen” pristatymas Lietuvos rinkai 1993 m. Klientui yra suteikiama galimybė rinktis tą prekės ženklą. „Monton“ – prekinis ženklas. “Monton” prekinio ženklo vartotojai tiek vyrai. „Baltman“ – tai ...
Vadybos skaidrės, Skaidrės, 20 psl.
2015 03 08
Prekės ženklo vertės kūrimas
Prekės ženklo vertės kūrimas. Prekės ženklo vertės. Trys pagrindiniai veiksniai kuriantys prekės ženklo vertę Prekės ženklo atributų pasirinkimas. Prekės ženklo atributų pasirinkimo kriterijai. Įsimenamas Prasmingas Patraukiantis Prekės ženklui apsaugoti Perkeliamas Pritaikomas Apsaugomas. Prekės ženklo vertės vertinimas. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 10 psl.
2016 12 13
Prekės ženklo strategija
Gėlių salonas. Prekės ženklo strategija. Floravitas prekės ir paslaugos. Prekės ženklas. Konkurentai. Tikslinė auditorija. Pod’s & pop’s. Produkto populiarinimas. Prekės ženklo indentitetas. Misija - vizija. Prekės ženklo vertybės. Prekės ženklo elementai.
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 19 psl.
2014 06 19
Prekės ženklo žinomumo vertinimas
Įvadas. Prekės ženklo žinomumas teoriniu aspektu. Prekės ženklo žinomumo samprata. Prekės identifikavimas prekės ženklo žinomumo aspektu. Prekės ženklo asociacijos ir jų klasifikacija. Prekės ženklo žinomumo ir įvaizdžio ryšys. Prekės ženklo žinomumo ir vertingumo sąryšis. Prekės ženklo žinomumo ir vartotojų lojalumo ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 81 psl.
2015 09 30
Pasirinkto nacionalinio prekės ženklo vertinimo ir tobulinimo programos parengimas
Įvadas. Prekės ženklas „Eurokos“. Prekės ženklo aplinka. Prekės ženklo koncepcija. Vizualinis identitetas. Prekės ženklo komunikacija. Ženklo privalumai ir trūkumai. Prekės ženklas „Vilniaus pergalė“. Prekės ženklo aplinka. Prekės ženklo koncepcija. Vizualinis identitetas. Prekės ženklo komunikacija. Prekinio ženklo ...
Marketingo referatai, Referatas, 15 psl.
2016 10 30
UAB „York capital “ prekės ženklo „Goldi“ įvedimo į rinką reklamos kampanija
Įvadas. Prekės ženklo pagrindimas. Makroaplinka ir mikroaplinka. Klientai. Konkurentai. SSGG analizė. Rinkos apibrėžimas. Prekės apibūdinimas. Prekės ženklas ir jo atributai, prekės ženklo startegija, pozicionavimas. Reklamos strateginis planas Reklamos strategia. Psichologinio poveikio metodas. Kūrybinė idėja. Reklamos ...
Vadybos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 34 psl.
2016 12 21
Prekės ženklo įtaka pardavimams
Įvadas. Ab banko snoras prekės ženklo pristatymas / analizė. Prekės ženklo teisinė apsauga. Prekės ženklo ryšių su vartotojais kūrimas ir puoselėjimas ab banke snore. Rekomendacijos bankui snoras. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.
Ekonomikos praktikos ataskaitos, Praktikos ataskaita, 9 psl.
2012 04 12
Empirinis AUDI prekės ženklo tyrimas
Empirinis prekės ženklo tyrimas. KLAUSIMAI Asociacijos susijusios su prekės ženklu „ Audi “. Prekės ženklo „ Audi “ fizinė išvaizda. Prekės ženklo „ Audi “ santykiai su vartotojais. Prekės ženklo „ Audi “ vartotojo atspindys. Prekės ženklo „ Audi “ asmeniškumas. Prekės ženklo „ Audi “ kultūra. Prekės ...
Marketingo testai, Testas, 2 psl.
2016 11 16
Prekės ženklo marketingas socialiniuose tinkluose
Įvadas. Prekės ženklo marketingo teorinė analizė. Prekės ženklo paskirtis ir sandara. Pozicionavimas. Prekės ženklo reikšmė internete. Interneto kaip reklamos terpės naudojimo augimas. Socialinių tinklų įtaka organizacijos marketingui. „Facebook“ ir jo poveikis marketingui. Prekės ženklo „Tichė“ marketingo socialiniame ...
Vadybos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 23 psl.
2016 01 16
Prekės ženklo reikšmė kavos produktų vartotojams
Įvadas. Prekės ženklo samprata ir funkcijos teoriniu aspektu. Prekės ženklo apibrėžimas ir jo reikšmė. Prekės ženklo identifikavimo būdai. Prekės ženklo funkcijos. Prekės ženklo vertė ir jos valdymas. Prekės ženklo vertės valdymo sėkmės ir nesėkmės principai. Prekės ženklo reikšmės ir jo įtakos renkantis produktą/ ...
Ekonomikos bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 41 psl.
2014 11 02
Sėkmingas prekės ženklas
Sėkmingo prekės ženklo formulė. Įvadas. Prekės identifikavimas ir identifikavimo strategija bendrovėje „kalnapilis". Prekės identifikavimas. Prekių identifikavimo strategijos. Prekės ženklas. Grupinis prekės ženklas. Individualus prekės ženklas. Prekės ženklo sėkmė. Prekės ženklo pavadinimo parinkimas. Pripažinimas. ...
Ekonomikos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 18 psl.
2010 03 03
Prekės ženklo kūrimas
Rinkodaros valdymo kursinis projektas. Įvadas. Situacijos analizė. AB "Šilutės baldai" situacijos rinkoje tyrimas. Įmonės prekės ženklo kūrimo strategijos formavimas. AB "Šilutės baldai" prekės ženklo išskyrimas iš kitų prekės ženklų. AB "Šilutės baldai" prekės ženklo jėga. Praktinis tyrimas. Anketos sudarymas. Respondentų ...
Vadybos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 16 psl.
2010 12 02
Prekės ženklo MAXIMA įvaizdis vartotojų nuomonių analizė
Prekės ženklo „maxima“ įvaizdis: vartotojų nuomonių analizė. Įvadas. Prekės ženklo samprata ir aspektai. Prekės ženklo valdymas. Prekės ženklo įvaizdis. Maxima prekės ženklo įvaizdžio analizė. Išvados. Literatūros sąrašas:.
Vadybos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 12 psl.
2013 04 21
Prekės ženklo valdymas
Įvadas. Prekės ženklo valdymas. Prekės ženklas. Prekės ženklo valdymas. Prekės ženklo valdymas jo gyvavimo ciklo stadijoje. Uab „Palink“ prekių ženklai ir jų valdymas. Trumpa įmonės charakteristika. Uab „Palink“ prekių ženklai. Iki prekės ženklo valdymo tyrimas. Tyrimo metodika. IKI prekės ženklo tyrimo rezultatai ir ...
Vadybos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 25 psl.
2014 10 16
AB Audimo prekės ženklo analizė
Istorija ir prekės ženklo žinomumas. Prekės ženklo vertė. 365 dienos per metus. Prekės ženklo dizainas Registracijos metai Registracijos šalys šalių trumpiniai.
Marketingo analizės, Analizė, 4 psl.
2017 11 20
Prekiniai ženklai
Įvadas. Prekės ženklo sąvoka. Prekės ženklo funkcijos ir nauda. Prekės ženklo kūrimas. Prekių identifikavimas ir ženklinimas. Prekės ženklo vardas. Prekės ženklo simbolis. Įmonės ,,kavinuko prekyba’’ prekinių ženklų anallizė. Įmonės ,,Kavinuko prekyba’’ prekinių ženklų funkcijų efektyvumas. Prekinio ženklo vardo ...
Marketingo analizės, Analizė, 10 psl.
2015 12 02
Prekės ženklo sandara ir paskirtis
Įvadas. Prekės ženklo funkcijos. Prekės identifikavimas ir ženklinimas. Prekės ženklo funkcijos. Prekės ženklo aspektai ir paskirtis. Ženklo aspektai. Prekės ženklo paskirtis. Išvados. Praktinė dalis. Modifikuojamo produkto unikalumas. Vartotojų segmentai. Modifikuojamo produkto pristatymas. Produkto įvedimo į rinką ...
Marketingo referatai, Referatas, 15 psl.
2015 04 09
Prekės ženklas ir pakuotė
Prekių ženklais gali būti. Vartotojui svarbios prekės ženklo funkcijos. Įmonei svarbios prekės ženklo funkcijos. Prekės ženklo sudedamos dalys. Prekės ženklo apsauga. Pakuotė. Labiausiai paplitusios pakavimo medžiagos. Prekės dizainas. Brūkšninis prekės kodas. Nurodytos šios prekių taros ir etikečių ženklinimo kodais ...
Vadybos konspektai, Konspektas, 54 psl.
2014 06 11
Prekės ženklo marketingas (Rasa, Margarita, Alita)
Lentelių ir paveikslų sąrašas. Įvadas. rasa“ prekės ženklo analizė. „Rasa“ prekės ženklo esama situacija. Rasa“ PŽ koncepcija. Rasa“ PŽ vartotojai ir partneriai. Rasa“ PŽ pozicionavimas. Rasa“ PŽ komunikacija. „Rasa“ PŽ vizualinis indentitetas. Rasa“ PŽ trūkumai ir privalumai. margarita“ prekės ženklo ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 20 psl.
2016 11 28