Prekes zenklo reklamos kompanija

300 dokumentų
Prekės ženklo įvaizdžio formavimas pasitelkiant reklamos priemones
Įvadas. Prekės ženklas. Prekės ženklo apsauga. Prekės ženklo įvaizdis. Reklama. Reklamos tipai. Reklamos priemonės. Reklamos poveikis. BMW prekės ženklas. BMW istorija. BMW reklamos priemonės. Apklausos analizė. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra. Priedai.
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 29 psl.
2014 04 16
UAB „York capital “ prekės ženklo „Goldi“ įvedimo į rinką reklamos kampanija
Įvadas. Prekės ženklo pagrindimas. Makroaplinka ir mikroaplinka. Klientai. Konkurentai. SSGG analizė. Rinkos apibrėžimas. Prekės apibūdinimas. Prekės ženklas ir jo atributai, prekės ženklo startegija, pozicionavimas. Reklamos strateginis planas Reklamos strategia. Psichologinio poveikio metodas. Kūrybinė idėja. Reklamos ...
Vadybos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 34 psl.
2016 12 21
Grožio salono ir spa prekės ženklo kūrimas
Prekės ženklo rėmimas. Prekės ženklo strategija. Reklamos kampanijos planas metams reklamos tikslai. Reklamos kampanijos biudžetas. Kadangi. Reklamos kampanijos žinutė. Reklamos poveikio įvertinimas.
Marketingo namų darbai, Namų darbas, 2 psl.
2017 03 08
Prekės ženklu pažymėtos prekės arba paslaugos reklamos kampanijos analizė
Profesinių kompetencijų sąrašas. Prekės ženklas, reklamos kampanija ir jų poveikis vartotojui. Prekės ženklo samprata ir funkcijos. Prekės identifikavimas ir ženklinimas. Prekės ženklo apibriežimai ir reikšmė. Prekės ženklo funkcijos. Reklamos kampanija. Reklamos kampanijos esmė ir ypatumai. Reklamos kampanijos tikslų ...
Marketingo diplominiai darbai, Diplominis darbas, 45 psl.
2017 06 08
Prekės ženklas
Įvadas. Prekės ženklo samprata. Prekės ženklas - kas tai? Prekės ženklo funkcijos. Prekes ženklo kūrimas. Prekės identifikavimas ir ženkliniams. Prekės ženklų tipai ir klasifikacija. Prekės ženklo kūrimo procesas. Prekės ženklo elementai. Prekės ženklo vardas. Prekės ženklo simbolis. Prekės ženklo spalvos ir dizainas. ...
Teisės referatai, Referatas, 15 psl.
2014 04 06
Intriguojančios reklamos panaudojimas kuriant prekės ženklo įvaizdį
Santrauka lietuvių kalba. Santrauka užsienio kalba. Įvadas. Profesinių kompetencijų sąrašas. Prekės ženklo ir reklamos sąsaja. Prekės ženklas. Prekės ženklo apsauga. Prekės ženklo įvaizdis. Prekės ženklo įvaizdžio kūrimas. Reklama ir marketingas. Reklamos funkcijos. Reklamos tipai. Reklamos priemonės. Reklamos priemonių ...
Marketingo diplominiai darbai, Diplominis darbas, 57 psl.
2014 04 15
Prekės ženklo stiprinimo teoriniai aspektai
Prekės ženklo stirpinimo teoriniai aspektai. Prekės ženklo samprata ir svarba. Prekės ženklo apibrėžimai Autorius Metai. Prekės ženklas. Prekių ženklas. Prekių ženklai sporte. Prekės ženklo stiprinimo metodai. Nuoseklumas vykdant pažadus. Išskirtiniai produktai ir procesai. Išskirtinės pozicijos ir vartotojų patirtis. Vidinių ...
Vadybos konspektai, Konspektas, 14 psl.
2015 06 07
Prekės ženklo įvedimas į rinką
Įvadas. Prekės ženklo pagrindimas. Makroaplinka ir mikroaplinka. Klientai. Konkurentai. SSGG analizė. Rinkos apibrėžimas. Prekės apibūdinimas. Prekės ženklas ir jo atributai. Reklamos strateginis planas. Reklamos strategija. Psichologinio poveikio metodas.  Kūrybinė idėja. Reklamos priemonės. Reklamos veiksmų planas. Biudžetas. ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 41 psl.
2015 03 24
Prekės ženklo vertės kūrimas referatas
Įvadas. Prekės ženklo vertės kūrimas. Prekės ženklo atributų pasirinkimas. Prekės ženklo atributų pasirinkimo kriterijai. Prekės ženklo atributų kūrimas. Holistinio marketingo kūrimas. Kaip sukelti antrines asociacijas. Prekės ženklo vertės vertinimas. BBDO prekės ženklo vertės matavimo modelis. „Interbrand“ prekės ...
Marketingo referatai, Referatas, 17 psl.
2016 12 13
Prekės ženklo „suskaldymas“: vizualinio identiteto elementų įtaka prekės ženklo atpažįstamumui
Prekės ženklo „suskaldymas“ vizualinio identiteto elementų įtaka prekės ženklo atpažįstamumui. Santrauka. Abstract. Pagrindinės darbo sąvokos ir terminai. Įvadas. Spausdintinėje reklamoje naudojamų vizualinio identiteto elementų teorinė analizė. Prekės ženklo esmė. Prekės ženklo identitetas. Vizualinis prekės ženklo ...
Marketingo magistro darbai, Magistro darbas, 91 psl.
2014 05 08
Prekinis ženklas Medus
Įvadas. Prekės ženklo samprata. Prekės ženklo funkcijos. Prekes ženklo kūrimas. Prekės identifikavimas ir ženkliniams. Prekės ženklo elementai. Prekės ženklo pranašumas. Bitininko andriaus mašanausko prekės ženklas. Prekės ženklo simbolis. Pakuotė (tara). Išvados. Informaciniai šaltiniai.
Verslo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 11 psl.
2016 01 26
Prekės ženklas „Rasa“
Prekės ženklas „Rasa“. Apie kompaniją. Biotechnologijų kompanija "BIOK" buvo įkurta 1988 m. Logotipai. Kompanijos logotipas. Apie prekės ženklą „Rasa“. RASA apima skirtingas kosmetikos priemonių serijas. Prekės ženklo šūkis. „Rasa. Formulė, sauganti grožį“. Prekės ženklo tikslai. Kartu su prekės ženklo ...
Kosmetologijos skaidrės, Skaidrės, 13 psl.
2017 05 12
Prekių ženklų palyginimas
Įvadas. Prekinio ženklo „Dvaro” analizė. Prekės ženklo koncepsija. Prekės ženklo vizualinis identitetas. Prekės ženklo vartotojai. Prekės ženklo komunikacija. Prekės ženklo „Vytautas“ analizė. Prekės ženklo koncepsija. Prekės ženklo vizualinis identitetas. Prekės ženklo vartotojas. Prekės ženklo komunikacija. Prekės ...
Vadybos referatai, Referatas, 20 psl.
2015 03 28
Prekės ženklo sandara ir paskirtis referatas
Įvadas. Prekės ženklo samprata. Prekės identifikavimas. Prekės ženklo funkcijos. Prekės ženklo aspektai ir paskirtis. Ženklo aspektai. Prekės ženklo paskirtis. Prekės ženklo nauda. Prekės ženklo kūrimas. Išvados. Literatūros sąrašas.
Marketingo referatai, Referatas, 11 psl.
2016 04 25
Apple reklamos kampanijų vertinimas
Apple reklamos kampanijos. Reklamos koncepcijų ir metodų grupinis darbas. Įvadas. „apple“ kompanija. Teorinis prekės ženklo pristatymas. Apple ženklo istorija. Reklaminės kampanijos svarba. „apple“ reklamos. „mąstyk kitaip“ reklaminė kampanija. Kompiuterio reklama. Netradicinė ir išskirtinė reklama. Mac ir ipod‘e ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 27 psl.
2013 03 15
Prekės ženklo vertės kūrimas
Prekės ženklo vertės kūrimas. Prekės ženklo vertės. Trys pagrindiniai veiksniai kuriantys prekės ženklo vertę Prekės ženklo atributų pasirinkimas. Prekės ženklo atributų pasirinkimo kriterijai. Įsimenamas Prasmingas Patraukiantis Prekės ženklui apsaugoti Perkeliamas Pritaikomas Apsaugomas. Prekės ženklo vertės vertinimas. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 10 psl.
2016 12 13
Prekės ženklo strategija
Gėlių salonas. Prekės ženklo strategija. Floravitas prekės ir paslaugos. Prekės ženklas. Konkurentai. Tikslinė auditorija. Pod’s & pop’s. Produkto populiarinimas. Prekės ženklo indentitetas. Misija - vizija. Prekės ženklo vertybės. Prekės ženklo elementai.
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 19 psl.
2014 06 19
Prekės ženklo žinomumo vertinimas
Įvadas. Prekės ženklo žinomumas teoriniu aspektu. Prekės ženklo žinomumo samprata. Prekės identifikavimas prekės ženklo žinomumo aspektu. Prekės ženklo asociacijos ir jų klasifikacija. Prekės ženklo žinomumo ir įvaizdžio ryšys. Prekės ženklo žinomumo ir vertingumo sąryšis. Prekės ženklo žinomumo ir vartotojų lojalumo ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 81 psl.
2015 09 30
Pasirinkto nacionalinio prekės ženklo vertinimo ir tobulinimo programos parengimas
Įvadas. Prekės ženklas „Eurokos“. Prekės ženklo aplinka. Prekės ženklo koncepcija. Vizualinis identitetas. Prekės ženklo komunikacija. Ženklo privalumai ir trūkumai. Prekės ženklas „Vilniaus pergalė“. Prekės ženklo aplinka. Prekės ženklo koncepcija. Vizualinis identitetas. Prekės ženklo komunikacija. Prekinio ženklo ...
Marketingo referatai, Referatas, 15 psl.
2016 10 30
Prekės ženklo įtaka pardavimams
Įvadas. Ab banko snoras prekės ženklo pristatymas / analizė. Prekės ženklo teisinė apsauga. Prekės ženklo ryšių su vartotojais kūrimas ir puoselėjimas ab banke snore. Rekomendacijos bankui snoras. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.
Ekonomikos praktikos ataskaitos, Praktikos ataskaita, 9 psl.
2012 04 12
Empirinis AUDI prekės ženklo tyrimas
Empirinis prekės ženklo tyrimas. KLAUSIMAI Asociacijos susijusios su prekės ženklu „ Audi “. Prekės ženklo „ Audi “ fizinė išvaizda. Prekės ženklo „ Audi “ santykiai su vartotojais. Prekės ženklo „ Audi “ vartotojo atspindys. Prekės ženklo „ Audi “ asmeniškumas. Prekės ženklo „ Audi “ kultūra. Prekės ...
Marketingo testai, Testas, 2 psl.
2016 11 16
Prekės ženklo reikšmė kavos produktų vartotojams
Įvadas. Prekės ženklo samprata ir funkcijos teoriniu aspektu. Prekės ženklo apibrėžimas ir jo reikšmė. Prekės ženklo identifikavimo būdai. Prekės ženklo funkcijos. Prekės ženklo vertė ir jos valdymas. Prekės ženklo vertės valdymo sėkmės ir nesėkmės principai. Prekės ženklo reikšmės ir jo įtakos renkantis produktą/ ...
Ekonomikos bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 41 psl.
2014 11 02
Sėkmingas prekės ženklas
Sėkmingo prekės ženklo formulė. Įvadas. Prekės identifikavimas ir identifikavimo strategija bendrovėje „kalnapilis". Prekės identifikavimas. Prekių identifikavimo strategijos. Prekės ženklas. Grupinis prekės ženklas. Individualus prekės ženklas. Prekės ženklo sėkmė. Prekės ženklo pavadinimo parinkimas. Pripažinimas. ...
Ekonomikos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 18 psl.
2010 03 03
Prekės ženklo kūrimas
Rinkodaros valdymo kursinis projektas. Įvadas. Situacijos analizė. AB "Šilutės baldai" situacijos rinkoje tyrimas. Įmonės prekės ženklo kūrimo strategijos formavimas. AB "Šilutės baldai" prekės ženklo išskyrimas iš kitų prekės ženklų. AB "Šilutės baldai" prekės ženklo jėga. Praktinis tyrimas. Anketos sudarymas. Respondentų ...
Vadybos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 16 psl.
2010 12 02
Prekės ženklo marketingas socialiniuose tinkluose
Įvadas. Prekės ženklo marketingo teorinė analizė. Prekės ženklo paskirtis ir sandara. Pozicionavimas. Prekės ženklo reikšmė internete. Interneto kaip reklamos terpės naudojimo augimas. Socialinių tinklų įtaka organizacijos marketingui. „Facebook“ ir jo poveikis marketingui. Prekės ženklo „Tichė“ marketingo socialiniame ...
Vadybos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 23 psl.
2016 01 16
Prekės ženklo MAXIMA įvaizdis vartotojų nuomonių analizė
Prekės ženklo „maxima“ įvaizdis: vartotojų nuomonių analizė. Įvadas. Prekės ženklo samprata ir aspektai. Prekės ženklo valdymas. Prekės ženklo įvaizdis. Maxima prekės ženklo įvaizdžio analizė. Išvados. Literatūros sąrašas:.
Vadybos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 12 psl.
2013 04 21
Prekės ženklo valdymas
Įvadas. Prekės ženklo valdymas. Prekės ženklas. Prekės ženklo valdymas. Prekės ženklo valdymas jo gyvavimo ciklo stadijoje. Uab „Palink“ prekių ženklai ir jų valdymas. Trumpa įmonės charakteristika. Uab „Palink“ prekių ženklai. Iki prekės ženklo valdymo tyrimas. Tyrimo metodika. IKI prekės ženklo tyrimo rezultatai ir ...
Vadybos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 25 psl.
2014 10 16
Audimas prekės ženklo tyrimas
Įvadas. „Audimas“ prekės ženklo elementų pristatymas. „Audimas“ prekės ženklo situacijos rinkoje analizė. „Audimas“ pagrindiniai veiklos rodikliai. „Audimas“ konkurentai. „Audimas“ pozicionavimas. „Audimas“ prekės ženklo marketingo komplekso ( 4 P’s) sprendimai. Prekės sprendimai. Kainos sprendimai. Paskirstymo ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 33 psl.
2015 05 11
AB Audimo prekės ženklo analizė
Istorija ir prekės ženklo žinomumas. Prekės ženklo vertė. 365 dienos per metus. Prekės ženklo dizainas Registracijos metai Registracijos šalys šalių trumpiniai.
Marketingo analizės, Analizė, 4 psl.
2017 11 20
Prekiniai ženklai
Įvadas. Prekės ženklo sąvoka. Prekės ženklo funkcijos ir nauda. Prekės ženklo kūrimas. Prekių identifikavimas ir ženklinimas. Prekės ženklo vardas. Prekės ženklo simbolis. Įmonės ,,kavinuko prekyba’’ prekinių ženklų anallizė. Įmonės ,,Kavinuko prekyba’’ prekinių ženklų funkcijų efektyvumas. Prekinio ženklo vardo ...
Marketingo analizės, Analizė, 10 psl.
2015 12 02