Pakavimo įmonės Technopakas analizė


Vadybos analizė. Įvadas. Apie įmonę. Įmonės vizija ir misija. Technopakas - žalias ir atsakingas. Pagrindiniai įmonės iššūkiai. Įmonės produktas. Swot analizė. Vidinės stipriosios pusės. Vidinės silpnosios pusės. Išorinės galimybės. Išorinės grėsmės. Įmonės klientai. Įmonės partneriai. Bendravimas su klientais. Kaip įgyvendinami nauji individualūs projektai? Išvados.


Technopako ilgalaikiai partneriai yra didelės įmonės, kaip „Viči“ arba „Maxima“ kurios savo verslo srityje lyderiauja ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio valstybėse. Gamintojai šiai pakuočių įmonei yra svarbiausi klientai. Todėl manoma, kad ši įmonė geriausias verslas – verslui marketingas sampratos atspindys. Ja pasitiki ir į savo verslas – verslui darbo grandinę itraukia daug sėkmingai veikiančių įmonių.

Įmonės pagrindiniai iššūkiai yra:

•Aukščiausia kokybė už gerą kainą.

•Gera pakuotė – geri pardavimai.

•Inovatyvus mąstymas bei išskirtinės galimybės.

  • Vadyba Analizės
  • 2014 m.
  • 10 puslapių (1463 žodžiai)
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 99 KB
  • Pakavimo įmonės Technopakas analizė
    10 - 8 balsai (-ų)
Pakavimo įmonės Technopakas analizė. (2014 m. Gruodžio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/pakavimo-imones-technopakas-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 03:04