Pakavimo tikslai


Paveikslo pakavimas. Produktu pakavimo tikslai. Kas yra informacijos pakavimas. Dovanu pakavimas. Paveikslo įpakavimas. Pakavimo diplominis. Fasavimo įmonė referatas. Dovanų pakavimo aprašymas. Dovanu pakavimas informacija. Atsargiai nemetyti.

Ekonomikos referatas. Reklaminis pakavimas. Informacinis pakavimas. Pakavimas kaip viena iš paslaugų rūšių. Pakavimas kaip apsauga nuo vagysčių. Pakavimas kaip apsauga nuo aplinkos poveikio. Pakavimas kaip apsauga nuo veiksnių, atsirandančių transportavimo, perkrovimo ir sandėliavimo metu. Pakavimas kaip racionalizavimo faktorius transportavime, perkrovime, saugojime ir sustatyme. Faktoriai, lemintys pakavimo pasirinkimą.


Nėra paprasta suskirstyti charakteristikų įvairovę atsižvelgiant į jų funkcijas. Kaip jau buvo minėta anksčiau yra skirtumas tarp pardavimo pakavimų ir transportavimo pakavimų. Šios pakavimo rūšys irgi atskleidžia pakavimo charakteristikų įvairovę. Čia žodis charakteristikos apibūdinamas atskirų pakavimo metodų, naudojant tam tikras pakavimo medžiagas, charakteristikomis. Atskiri požymiai gali būti vertingi įvairiomis funkcijomis. Pavyzdžiui, pakavimo materijų tvirtumas tarnauja produktų apsaugojimui bei krovinio pervežimui, kai vienetai yra sudėti vienas ant kito. Atskira pakavimo forma turi būti pasirenkama atsižvelgiant į galimas reikalingas funkcijas ir kitas pakavimo charapsauga nuo vagysčių, aplinkos ir kitų sąlygų, sparduotuvėje galima pastebėti įvairiausių, spalvingų naujų prekių pristatymo pirkėjui būdų. Tačiau tai yra tik įpakavimas, kuris pritraukia mūsų dėmesį, bet ne produktai. Marketingo, komercijos, reklamos darbuotojai į pakavimą žiūri kaip į svarbų reklaminį procesą, priemonę. Kai įpakavimas yra naudojamas reklaminiams tikslams yra svarbi produkto įpakavimo medžiaga, spalva, forma. Jeigu norima sukurti spalvingą paveikslą, įpakavimo medžiaga turi būti nepermatoma ir rpakavimas gali tarnauti kaip informacijos perteikimas. Ant jo gali būti pateikiama informacija apie gamintoją, produkto tipą, indikacijos kaip ir kada vartoti tą produktą bei instrukcija apie atskiras produkto savybes,sudėtines dalis. Žvelgiant iš paskirstymo kanalo pusės, tai gali būti informacija apie pristatymo vietą, priežiūros sąlygas, nurodomas turinys.

Tol, kol informaciją pirkėjui suteikiančiu pakavimu yra domimasi, reikalavimai šiam pakavimui keliami daugiau ar mažiau panašūs į reikalavimus, keliamus reklaminiam pakavimui. Be to įpakavimo forma neturi užgožti informacijos, kuri turi būti aiškiai matoma. Instrukcija bei kita informacija ant sriubos pakelio yra labai geras to pavyzdys.

šie punktai yra taip pat svarbūs informacijai, naudojami paskirstymo etape, kai yra naudojami tokie žymėjimai: laikyti vertikaliai , elgtis atsargiai (nemėtyti); dūžtantys ; gavėjo pavadinimas ir adresas; gaminių skaičius dėžėje ir pan. Šie užrašai turi būti aiškiai matomi, nors jie ir nėra reklaminiai. Kai kokia informacija taipįpakavimas taip pat gali būti pateiktas vartotojui arba paskirstymo kanalu su papildomu servisu, kurio pagalba galima lengviau apsieiti su ta ar kita gaminio pakuote. Kaip pavyzdį galima pateikti ant pakuotės įtaisytas rankenas nešimui.

  • Ekonomika Referatai
  • 2011 m.
  • 5 puslapiai (1554 žodžiai)
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 10 KB
  • Pakavimo tikslai
    10 - 1 balsai (-ų)
Pakavimo tikslai. (2011 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/pakavimo-tikslai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 00:20