Pamokos analizė taikytų metodų aspektu


Kūno kultūros analizė. Kūno kultūros pamokos stebėjimo protokolo nr. Pamokos struktūra dalys ir laikas (min. Mokytojo veikla. Mokinių veikla. Refleksinė analizė, vertinimas. Pamokos analizė taikytų metodų aspektu.


Mokytojos apranga tinkama būsimiems užsiėmimams. Įvadinėjė dalyje ji rodo lengvus tempimo, apšilimo pratimus. Pasisukimai, pasilenkimai, kojų, rankų kėlimai. Daro įvairius viso kūno pratimus. Taisyklingai vartoja kalbą.

Skambant greitai muzikai mokytoja rodo pratimus su gimnastikos kamuoliu. (atsigulus ant kamuolio dubens kėlimas, kojų kėlimas, kamuolys vienoje pusėje, kitoje, keliamas su kojmis į viršų ir kt.) Ji rodydama pratimus aiškiai garsiai pasako ką daryti. Pratimus atlieka taisyklingai, pasako kas ką blogai daro, prieina prie merginų, pataiso. Mokytoja aktyvi, linksma.

  • Kūno kultūra Analizės
  • 2014 m.
  • 2 puslapiai (548 žodžiai)
  • Gimnazija
  • Kūno kultūros analizės
  • Microsoft Word 17 KB
  • Pamokos analizė taikytų metodų aspektu
    10 - 4 balsai (-ų)
Pamokos analizė taikytų metodų aspektu. (2014 m. Lapkričio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/pamokos-analize-taikytu-metodu-aspektu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 08:56