Pamokos fragmentų su mentoriumi vedimas


Pedagogikos praktikos ataskaita. Kūno kultūros nuolatinių studijų programa iii kursas iii grupė edukologijos katedros užduotis. Užduotis. Pamokos fragmentų su mentoriumi vedimas. Vertikite mokinių ugdymosi pažangumą. Užduotis. Mokinių bendrųjų ugdymo si kompetencijų nustatymas. Pažinimo kompetencijos požymiai. Asmeninės kompetencijos požymiai. Komunikavimo kompetencijos sritis. Susipažinimas su dienynu. Užduotis. Biblioteka – informacinis centras. Literatūros sąrašas. Mentoriaus protokolas su mentoriaus viza sutikimu drauge vesti pamoką. Vedimo data. Pamokos tema. Pamokos tipas. Išplėstinio pamokos plano konspekto schema. pamokos struktūrinė dalis trukmė minutėmis mokytojo veikla užduotys mokinių veikla. Įvadinė dalis. Naujos temos skelbimas , Naujos temos skelbimas , problemos formulavimas. Naujos temos nagrinėjimas. Įtvirtinimas ir įvertinimas.


Rengiant pamokos planą bei aprašant pamokos fragmentus, buvo klausiama mokytojos, ko jos nuomone mokykloje trūksta labiausiai: mokiniai yra šiuolaikinės kartos todėl jiems trūksta informacinių ir komunikacinių technologijų. Aišku knygos yra geresnis variantas, nes jas skaitant įsiminama daugiau informacijos negu iš kompiuterių. Praėjus pro visas klases kiek pavyko rasti atrakintas, tai vaizdas toks pasidarė kad jie vis gyvena sovietmečio laikais. Visuose klasėse naudojama lenta su kreida. Kuom jos yra blogai, nes jose dažnai yra blankiai matomas raštas, jeigu mokytojas rašo ne dailyraščiu, tuomet mokiniai sėdintys galiniuose suoluose nebeįskaitys ką parašė. Todėl, pasikalbėjus su mokytoja, nusprendžiau, kad aš galėtų plačiau papasakoti apie mokykloje naudojamas informacines-komunikacines priemones, galbūt pasiūlyti savo idėjų.

Ateities vidurinėje mokykloje, informacinės-komunikacinės priemonės yra naudojamos informacinių technologijų pamokas, kurių metu mokiniai dirba su įvairiomis Microsoft progamomis, naudojasi internetu kuriant internetinius tinklapius, mokosi programavimo ir daug kitų dalykų. Tačiau kitose pamokose informacinių priemonių nėra. Natūralu, kad mokykloms trūksta lėšų įrengti technologijoms, jos tikrai nėra pigios. Bet, akivaizdu, jog kompiuterius būtų galima pritaikyti ir naudoti beveik visose pamokose: geografijos pamokose – demonstruojant žemėlapius, įvairias vietoves, rodant trumpus filmukus ar pristatant skirtingas kultūras ir jų papročius; istorijos pamokose – rodant žemėlapius; dailės – pristatant, pristatant dailininkus, jų žymiausius kūrinius; biologijojos, chemijos pamokose – rodant formules, gamtos įvairovę, jos procesą

Pamokos fragmentų su mentoriumi vedimas. (2015 m. Vasario 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/pamokos-fragmentu-su-mentoriumi-vedimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 10:08