Pamokos protokolas, analizė, organizavimas


Pedagogikos analizė. Bendrosios žinios apie pamoką. Dalykas pilietinio ugdymo pagrindai. Pamokos tema Tarptautinės organizacijos. Pamokos tikslai. Mokomieji. Gautos informacijos kartojimas. Naujos medžiagos nagrinėjimas. Gautų žinių tikrinimas. Lavinamieji. Mokinių savarankiško mokymosi įgūdžių formavimas susietas su jų darbu. Pagrindinės informacijos atsirinkimas. Auklėjamieji. Estetikos, pasaulėjautos, kultūros ugdymas. Atsakingumo ugdymas skatinant mokinių motyvaciją. Pamokos tipas mišri pamoka. Metodai Pasakojimas, aiškinimas, probleminių klausimų iškėlimas, darbas su vadovėlio tekstu, grupinis darbas. Priemonės Pasaulio žemėlapis, specialieji žemėlapiai, skaidrės. Pamokos protokolas. Pamokos analizė. Pamokos struktūros ir tikslų atlikimas. Racionalus laiko panaudojimas. Mokinių veiklos krūvio paskirstymas. Pamokos turinio apimtis. Lavinamasis ir auklėjamasis efektyvumas. Mokymo/si metodai, jų naudojimo efektyvumas. Pamokos organizavimas. Mokytojo ir mokinių santykiai. Auklėjimo principų laikymasis. Išvados.


„Atnešiau ištaisytus jūsų darbus, neblogai parašėte, pasitaikė ir prastų darbų. Pagautų nusirašynėjant mokinių darbai bus neįskaityti. Išsidalinkite lapelius.“ Mokytoja paprašo priminti praeitos pamokos temą.

Mokiniai primena praeitą pamokos temą „Kalbėjom apie kultūrų įvairovę, rodėt nuotraukas“

Mokiniai, gavę kontrolinio lapelius sukelia šiokį tokį šurmulį. Pradeda klausti kas kiek gavo ir pan.

Mokytoja pakabinusi pasaulio politinį žemėlapį pradėjo kalbėti apie žmogaus teises įvairiose pasaulio šalyse. Parodo skaidres susijusias su tarptautinių organizacijų atributika , kur jų būstinės, kokie pagrindiniai šių organizacijų tikslai. Supažindina mokinius su pagrindinėmis sąvokomis.

Mokiniai nustoja kalbėtis sutelkia dėmesį į mkytoją. Mokiniai ypač susidomėja žiūri skaidres.

Mokiniai prasidėjus naujos medžiagos dėstymui pardeda įdėmiau klausyti mokytojos. Ypač juos sudomino vaizdinė medžiaga. Nedrausmingus mokinius mokytoja puikiai pastato į vietą nenukrypdama i šalį.

Mokytoja, pateikusi naują pamokos temą mokinių paprašo atsiversti vadovėlius ir atlikti 5 užduotį, kur prašoma užpildyti lentelę.

Mokiniai atsivertę vadovėlius persibraižo lentelę į sąsiuvinius ir pradeda atlikinėti užduotį.

Mokytoja apibendina pamokos temą, dar kartą pamini svarbiausias sąvokas, užduoda namų darbus ir pasako, ką turėtų pasimokyti savarankiškai, į ką labiau atkreipti dėmesį, kokie šios temos klausimai galėtų pasitaikyti kontroliniam darbe.

Mokiniai neigiamai pradeda reaguti į užduodamus namų darbus, pradeda derėtis dėl mažesnio jų kiekio.

Pamoka baigiasi. Mokytoja atsisveikina su mokiniais ir palinki jiems geros likusios dienos.

  • Pedagogika Analizės
  • 2014 m.
  • 8 puslapiai (959 žodžiai)
  • Universitetas
  • Pedagogikos analizės
  • Microsoft Word 16 KB
  • Pamokos protokolas, analizė, organizavimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Pamokos protokolas, analizė, organizavimas. (2014 m. Birželio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/pamokos-protokolas-analize-organizavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 19:52