Pamokų praleidinėjimas 6-10 klasėse


Rasinys nemegstama pamoka. Arcdaznai praleidinejat pamokas. Kokios pamokos 6 klaseje. Pamokų praleidinėjimo priežastys. Rasinelis nemegstama pamoka. Pamokų praleidinetojai. Anglų kalbos planas konspektas pradinėse klasėse. Kaip dažnai lietuvoj moksleiviai praleidinėja pamokas. Pamokų tvarkaraštis klasėms. Mokiniu megstamiausios pamokos.

Pedagogikos referatas. Buvo apklausos dvi grupės mokinių. Pirmojoje grupėje buvo 16 mokinių, o antrojoje – 17 mokinių. Pirmąją grupę sudarė 12 – 13 metų mokiniai, o antrąją 16 – 17 metų mokiniai. Anketos tikslas buvo nustatyti kaip dažnai mokiniai praleidinėja pamokas, dėl kokių priežasčių tai daro. Išanalizavus anketos duomenis pastebėjome tokius skirtumus tarp šių dviejų grupių.


Pirmąją grupę sudarė 12 – 13 metų mokiniai, o antrąją 16 – 17 metų mokiniai.

Pirmieji klausimai buvo apie mėgstamas ir nemėgstamas pamokas. Tai 12 – 13 metų mokiniai kaip mėgstamiausia pamoką rinkosi – kūno kultūros (9 iš 16 mokinių), o kaip nemėgstamiausia – Lietuvių kalbos pamoką ( iš 16). Antrojoje grupėje kaip mėgstamiausios pamokos pasiskirstė įvairiai tai: istorija (5 iš 17), matematika (4 iš 17), anglų kalbos (3 iš 17) ir kūno kultūra (3 iš 17). Nemėgstamiausios pamokos: Lietuvių kalba (5 iš 17), matematika (4 iš 17), chemija (3 iš 17).

Motyvai kodėl rinkosi tokias pamokas labai skiriasi tarp abiejų grupių. 12 – 13 mokiniai labiausiai atsižvelgė rinkdamiesi į tai, kad per kūno kultūra galima daryti ką nori; arba tai, kad vieno ar kito dalyko laibai graži mokytoja. Atitinkamai rinkdamiesi nepatinkančias pamokas, pabrėžė, kad mokytojos negražios ar, kad daug reikalauja, ar, kad nieko neišmoko. Antrojoje grupėje daugiausia pasirinkimus lėmė mokinių polinkis į vieną ar kitą dalyką. Mėgstamiausiomis jie rinkosi tas pamokas, kurių dalykus žada studijuoti ateityje.

Kitas klausimų blokas buvo apie pamokų praleidinėjimą ir kokios priežastys skatina tai daryti, bei nuo kada tai pradėjo daryti. Pirmojoje grupėje į klausimą ar praleidinėja pamokas be pateisinamos priežasties, teigiamai atsakė respondentai, o antrojoje grupėje net 10 iš 17 pasakė, kad praleidinėja. Pirmojoje grupėje respondentai, pagrindines priežastis dėl kurių praleidinėja pamokas pažymėjo: draugų įtaka iš 5, baimė būti pakviestam iš ir vienas pažymėjo, kad bijo mokytojų. Antrojoje grupėje respondentai pagrindines priežastis dėl kurių praleidinėja pamokas pažymėjo: nepadaryti namų darbai (5 iš 17), nepasiruošta kontroliniam darbui (10 iš 17), draugų įtaką ( iš 17), baimė būti pakviestam atsakinėti ( iš 17), mokytojų baimė (1 iš 17).

Iš antrosios grupės į klausimą ar praleidinėja pamokas vieni ar kartu su draugais, net 50 proc. Respondentų atsakė, kad su draugais. Pirmosios grupės respondentai 100 proc. Atsakė, kad pamokas praleidinėja su draugais.

Tarp abiejų grupių pastebėjome ir vieną panašumą.

  • Pedagogika Referatai
  • 2011 m.
  • 3 puslapiai (630 žodžių)
  • Universitetas
  • Pedagogikos referatai
  • Microsoft Word 6 KB
  • Pamokų praleidinėjimas 6-10 klasėse
    10 - 2 balsai (-ų)
Pamokų praleidinėjimas 6-10 klasėse. (2011 m. Birželio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/pamoku-praleidinejimas-6-10-klasese.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 08:20