Pamokų stebėjimas mokykloje


Pamokos stebėjimas. Stebetos pamokos aprasymas. Pamokos stebėjimo aprašymas. Stebėtų pamokų aprašymai. Mokytojo pamokos stebėjimas. Ataskaita po stebėtos pamokos. Pamokos stebėjimo aprašas. Pamokos stebejimo planas. Stebėtų pamokų ataskaita. Pamokos aprašymas.

Pedagogikos praktikos ataskaita. Buvo stebėtos septintos, aštuntos ir dešimtos klasių moksleivių pamokos: rusų kalbos (vaitiekūnienė), lietuvių kalbos (pakštienė) bei matematikos (dovidonienė). Kaip žinia, kiekviena pamoka ugdo mokinių darbštumą, atsakingumą bei pasitikėjimą savimi. Pamoka – gera charakterio ugdymo priemonė, padedanti atskleisti kiekvieno mokinio temperamentą, sugebėjimus, stropumą bei interesus.


Kaip žinia, kiekviena pamoka ugdo mokinių darbštumą, atsakingumą bei pasitikėjimą savimi. Kiekvienos pamokos metu mokytojai įvairiomis priemonėmis siekia išmokyti mokinius kažko naujo, atskleisti vaikų gabumus bei asmenines savybes.

Per pamokas stebėjome kaip mokytojas skiria mokiniams užduotis, kiek jėgų iš mokinių reikalauja užduočių atlikimas. Stebėjome kaip mokytojas kontroliuoja pamokos eigą, kaip susumuojami darbo rezultatai. Buvo svarbu sužinoti kaip pedagogas sudomina iniciatyvos nerodančius mokinius, išsiaiškindamas nenoro dalyvauti pamokoje priežastis. Tai gali būti interesų stoka, nuobodulys, įprotis judėti, kalbinti bei erzinti kitus mokinius ar tyčinis drausmės taisyklių laužymas. Per pamoką daugiausia rūpesčių sukėlė nedrausmingi vaikai. Jaunesniųjų mokinių klasėse buvo vaikų kurie rodė agresiją nukreiptą į mokytoją bei bendramokslius, bandydami atkreipti į save dėmesį. Taip pat keletas vaikų nerodė deramos iniciatyvos pamokos metu, jie buvo melancholiški, uždari ir abejingi dėstomiems dalykams, užduotims bei esamai aplinkai. Tačiau šiaip dauguma mokinių aktyviai dalyvavo pamokoje, sprendė užduotis, atsakinėjo į pedagogo klausimus, aptarinėjo pamokos turinį, buvo paslaugūs bei draugiški.

Stebėjome, kokią įtaką daro mokytojo paskatinimai bei pagyrimai vaikų dėmesingumui. Mokytojas individualiai padėjo išspręsti kilusius sunkumus silpniau besimokantiems mokiniams. Taip pat skyrė diferencijuotas užduotis pagal mokinių pajėgumą mokytis.

Septintos bei aštuntos klasės mokiniai buvo labiau išsiblaškę, mažiau dėmesingi bei triukšmingi.

Pamokų stebėjimas mokykloje. (2011 m. Birželio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/pamoku-stebejimas-mokykloje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:46