Pandora įmonės ir jos darbuotojų analizė


Vadybos kursinis darbas.

Abstract. Lentelių sąrašas. Paveikslų sąrašas. Įvadas. Įmonės pandora pristatymas. Pandora įmonės veikla. Pandora įmonė Baltijos šalyse. Pandora įmonės darbuotojai. Įmonės pandora darbuotojų analizė. Pandora darbuotojų MBTI ir mokymosi tipai. Pandora darbuotojų komandos narių vaidmenys ir dominuojančios vertybės. Pandora darbuotojų organizavimo koncepcijos ir vadovavimo stilius. Strateginė interesų analizė. Įmonės pandora konkurencinės veiklos analizė. Esamų ir potencialių konkurentų grėsmė. Produktų substitutų grėsmė. Tiekėjų ir klientų derėjimosi galia. Klientų aptarnavimo svarba verslui. Išvados.


The aim of the project work. Introduce Pandora worldwide company and make competitive environment research, analyze one of the Lithuania subdivision employees working methods and strategies.

Perform Pandora company competitive activity analysis.

Viena iš šiuolaikinės įmonės sėkmingos veiklos prielaidų yra tarpusavio ryšys ir bendradarviavimas tarp organizacijos darbuotojų. Kiekviena organizacija stengiasi kuo labiau ir geriau išanalizuoti savo darbuotojus, jų asmenybes ar dominuojančias vertybes. Įmonei ši informacija ir atlikti tyrimai apie darbuotojus yra labai naudingi, nes tokiu būdų kiekviena organizacija gali padėti savo darbuotojams kuo geriau atlikti pavestą darbą, koordinuoti užduotis ar paskirstyti darbus grupėms ar pavieniams asmenims. Įmonės atlikdamos analizes apie darbuotojus atsirenka lyderius, kurie galbūt bus naudingi įmonei ateityje kaip vadovai.

Šiame darbe nagrinėjama tema yra aktuali, nes kiekvienai organizacijai yra svarbu suprasti savo darbuotojų asmenybę, tai viena iš kokybiško darbo prielaidų sėkmingai įmonės veiklai ir ilgam gyvavimo ciklui.

Ar skirtingiems asmenybės tipams priklausantys darbuotojai gali dirbti kartu?

Darbo objektas.

Fashion Investment grupėje Sp.z.o.o Lietuvos filialo darbuotojai.

Darbo tikslas.

Darbo uždaviniai.

Pristatyti Pandora kompaniją.

Išanalizuoti organizacijos darbuotojus.

Atlikti Pandora įmonės konkurencinę veiklos analizę.

Šiame skyriuje pristatoma Pandora įmonės vizija misija ir strategija, remiantis Pandora grupės internetiniame puslapyje pateikta medžiaga. Taip pat aprašoma įmonės veikla franšizės principu Baltijos šalyse, bei pateikiama informacija apie Pandora įmonės darbuotojus, kaip įvadas į antrojo skyriaus temą apie darbuotojų analizę.

Pandora (toliau įmonė) yra tarptautinė Danų papuošalų įmonė, kurios veikla yra papuošalų gaminimas ir pardavimas. Pandoros įkurėjai Winnie ir Per Enevoldsen įmonės veiklą pradėjo 1982 metais Danijoje, Kopenhagoje. Šiuo metu Pandora yra trečioje vietoje pagal papuošalų pardavimų skaičių pasaulyje po tokių įmonių kaip Cartier ir Tiffany & Co.

Pandora įmonės papuošalai yra žinomi visame pasaulyje. Pandora savo papuošalus pardavinėja daugiau nei 90-yje pasaulio šalių, šešiuose kontinentuose, maždaug 9,500 pardavimo vietose.

Savo papuošalus įmonė gamina Tailande. Įmonė yra socialiai atsakinga, ji rūpinasi savo darbuotojais, jiems suteikdama transportą į ir iš darbo, taip pat suteikdama galimybę naudotis kompiuterių salėmis bei bibliotekomis, mokydama darbuotojus anglų kalbos specialiose kursuose. Įmonėje taip pat dirba ir neščios moterys, kurias prižiūri daktarai ir kurioms yra suteiktos visos galimos socialinės garantijos.

Pandora įmonės misija pasiūlyti aukštos kokybės papuošalus už prienamą kainą moterims išreiškiant save.

Pandoros vizija yra tapti žinomiausiu ir labiausiai mylimu juvelyrinių dirbinių gamintoju visame pasaulyje.

Norėdami pasiekti ilgalaikės vizijos, tapti labiausiai žinoma ir mylima papuošalų kompanija, įmonė yra nusitačius šiuos strateginius tikslus:

Koncentruotis į žinomiausius pardavimo kanalus. Tai leis įmonei padidinti savo pardavimus ir sustiprins prekės ženklo žinomumą ir prienamumą klientui.

Didinti produktų portfelį. Įmonė siekia patenkinti klientų lūkesčius ir poreikius, užpildydama visą rinką.

Įėjimas į naujas rinkas. Įmonė savo papuošalus pardavinėja daugiau nei 90-yje šalių. Visuomet antsiranda galimybė plėsti naujas rinkas. Pandora planuose tokių rinkų plėtimas kaip: Italija, Prancūzija, Rusija, Kinija ir Japonija

Sukurti pasaulinį tinklą. Įmonė didelį dėmesį skiria įvairiems komunikacijos kanalams. Pandora komunikaciniais rinkodaros kanalais planuoja pritraukti naujus klientus bei išlaikyti senus, tokiomis priemonėmis kaip „Pandora Club“ bei „Facebook“ gerbėjų puslapiais.

Pandora įmonės veikla Baltijos šalyse (Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje) veikia frašizės principu, šios franšizės anbasadorius yra Fashion Investment grupė. Fashion Invesment grupė turi ir daugiau įmonių įvairiose šalyse, kurios veikia franšizės principu, tačiau šiame darbe jos aptartos nebus.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 24 puslapiai (4754 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 141 KB
  • Pandora įmonės ir jos darbuotojų analizė
    10 - 8 balsai (-ų)
Pandora įmonės ir jos darbuotojų analizė. (2016 m. Birželio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/pandora-imones-ir-jos-darbuotoju-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:35