Pardavimai konspektas


Pardavimu funkcijos. Pardavimu valdymo konspektas. Pardavimu tikslai. Sekmingi pardavimai. Pardavimų administravimas. Pardavimų vadovo funkcijos. Pardavimu vadybos uzduotys. Gėlininkystės konspektas. Pardavimo valdymo funkcijos. Pardavimų vadovo pagrindines veiklos rūšys.

Vadybos konspektas. Pardavimai. Pratarmė. Autoriai ir redaktoriai. Kaip užsisakyti "pardavimus". Dalykinė rodyklė. Pagrindinės sąvokos. Marketingas, kaip įmonės vadybos funkcija? Kas yra marketingas. Marketingo kompleksas ir jo elementai. Marketingo kompleksas. Prekė. Kaina. Rėmimas. Paskirstymas. Žmonės. Procesai. Marketingo ir pardavimų ryšiai. Užduočių skirstymas marketingui ir pardavimams. Pagrindiniai marketingo uždaviniai. Marketingo tyrimų tikslai. Prekės plėtros būtinumo nustatymas. Pirkimų ir pardavimų sąlygos. Skirstymo galimybių sukūrimas ir plėtra. Rėmimas. Ryšių tarp procesų stebėjimas ir plėtojimas. Administravimas. Pagrindinės pardavimų užduotys. Pardavimų valdymas. Pardavimų užduotys. Pardavimų tinklo valdymas. Pardavimų administravimas. Pardavimų vadovo vaidmuo ir funkcijos komandoje. Pagrindinės valdymo funkcijos. Pagrindinės administracinės funkcijos. Pagrindinės planavimo veiklos rūšys. Marketingo ir pardavimų strategija. Pagrindinės sąvokos. Tikslų nustatymas. Įmonės tikslai. Marketingo ir pardavimų tikslų nustatymas. Pasirengimas kurti marketingo ir pardavimų strategiją. Galimų rinkų ir klientų nustatymas. Ekonominės ir socialinės sąlygos:. Padėties apibūdinimas ir analizė. Prekės:. Kainos:. Pardavimai:. Rėmimas:. Žmonės:. Procesai:. Rinkų segmentavimas. Įmonės ir jos prekių pozicionavimas. Vadovo strateginė orientacija ir pardavimų sėkmė. Strateginė orientacija. Gamybos strateginė orientacija. Prekės strateginė orientacija. Pardavimo strateginė orientacija. Marketingo strateginė orientacija. Socialinio etinio marketingo strateginė orientacija. Pardavimų strateginiai sprendimai. Potencialių rinkų tyrimas ir atranka. Pardavimų planavimas. Pagrindinės sąvokos. Pardavimų planavimo etapai. Pardavimų planavimo informacijos šaltiniai. Pardavimų planavimas. Ką prognozuoti. Prognozių parengimo metodai. Praktinis pardavimų prognozavimas. Planų vykdymo kontrolė. Prekybos personalo paieška ir samdymas. Pagrindinės sąvokos. Bendrieji samdos principai ir etapai. Kadrų paieškos


Pardavimas - tai nuolatinis priežasties pirkti jūsų prekę ar paslaugą kūrimas. Prekėmis ir paslaugomis prisotintoje rinkoje konkuruojama ne tik ir netgi ne tiek prekėmis, kiek priežasčių jas pirkti kūryba. Pardavimų konkurencija vis labiau keliasi į konkurenciją pardavimais profesionalumu, kūrybiškumu ir iniciatyva. Daugiau galimybių laimėti turi tas, kas savo konkurentą aplenkia žiniomis ir sugebėjimu jas tinkamai panaudoti.

Aukščiausio ir vidutinio lygmens vadovams bei specialistams skirtame pardavimų leidinyje pateikiamos pagrindinės žinios apie pardavimų organizavimą ir valdymą verslo įmonėje. Tai parankinė vadovo knyga apie pardavimus. Čia nesiūlomi gatavi konkrečių situacijų sprendimo receptai. Tačiau intelektualus ir kūrybingas vadovas šioje knygoje ras lakoniškai išdėstytų žinių, kurios padės jam modeliuoti ir spręsti konkrečias pardavimų problemas. Šioje knygoje vengta plačių teorinių samprotavimų. Praktiškos ir lengvai pritaikomos žinios dėstomos glaustai, konkrečiai ir aiškiai.

ši konsultacijos vadovui serijos knyga yra bendras užsienio ir Lietuvos autorių kūrinys. Marketingo mokslo specifika yra ta, kad pastangos telkiamos konkrečiam rezultatui pasiekti rinkos sąlygomis. Pardavimai - lemianti verslo tikslų siekimo prielaida. Todėl logiška ir nuoseklu, kad rengiant pardavimų segtuvą, dalyvauja vilniaus universiteto ir Kauno technologijos universiteto marketingo katedrų mokslininkai. Tose katedrose yra sukaupta ne tik mokslo ir studijų, bet ir verslo konsultavimo, verslo tyrimo bei strategijų ir sprendimų paieškos projektų rengimo patirtis. Ši aplinkybė teikia vilčių, jog pardavimų segtuvapagrindinę šio žinyno dalį sudaro estų leidyklos Äripäev kirjastuse išleisti straipsniai, likusi dalis yra parašyta vu ir ktu marketingo katedrų dėstytojų.

Vytautas pranulis - habilituotas daktaras, vilniaus universiteto marketingo katedros vedėjas, profesorius. Paskaitas marketingo tematika skaito Lietuvos ir užsienio universitetuose, konsultuoja, rengia trumpalaikius kursus bei konsultacinius seminarus praktikams marketingo bei pardavimų vadybos klausimais. Prie vu marketingo katedros veikiančio verslo mokymo metodinio konsultacinio centro vadovas.

Regina virvilaitė - socialinių mokslų daktarė, Kauno technologijos universiteto marketingo katedros vedėja, profesorė. Marketingo disciplinas dėsto Lietuvos universitetuose ir kitose mokymo įstaigose bei specialiai organizuotuose kursuose įmonių vadovams ir specialistams. Daugiausia dirba marketingo planavimo ir valdymo, marketingo bei pardavimo strategijų ir rinkos tyrimo srityse.

  • Vadyba Konspektai
  • 2011 m.
  • 146 puslapiai
  • Vadybos konspektai
  • Microsoft Word 358 KB
  • Pardavimai konspektas
    10 - 1 balsai (-ų)
Pardavimai konspektas. (2011 m. Kovo 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/pardavimai-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 16:51