Pardavimai


Pardavimu esme. Pardavimo esme. Pardavimas savoka. Knygos apie pardavimus. Pardavimu savoka. Pardavimai motyvacija. Virvilaitė regina. Oardavimo esme. Pardavimo planavimo etapai. Marketingas vu ar ktu.

Vadybos projektas. Pardavimai. Dalykinė rodyklė. Pagrindinės sąvokos. Marketingas, kaip įmonės vadybos funkcija. Marketingo kompleksas. Užduočių skirstymas marketingui ir pardavimams. Pardavimų vadovo vaidmuo ir funkcijos komandoje. Marketingo ir pardavimų strategija. Pagrindinės sąvokos. Tikslų nustatymas. Pasirengimas kurti marketingo ir pardavimų strategiją. Vadovo strateginė orientacija ir pardavimų sėkmė. Pardavimų strateginiai sprendimai. Pardavimų planavimas. Pagrindinės sąvokos. Pardavimų planavimo etapai. Pardavimų planavimo informacijos šaltiniai. Pardavimų planavimas. Planų vykdymo kontrolė. Prekybos personalo paieška ir samdymas. Pagrindinės sąvokos. Bendrieji samdos principai ir etapai. Pasirengimas personalo paieškos procesui. Naujo personalo šaltiniai. Personalo atrankos metodų taikymas. Pardavimų komandos darbas. Pagrindinės sąvokos. Komandos sudėtis. Požiūrio į darbą formavimas. Naujo darbuotojo priėmimas. Prekybos personalo motyvacija. Pagrindinės sąvokos. Kodėl būtina motyvuoti žmones? Žmonių motyvacija. Motyvacijos sistema. Motyvuojanti įvertinimų sistema. Pardavimų procesas. Pagrindinės sąvokos. Pardavimų proceso aprašymas. Pardavimų esmė. Profesionalaus pardavėjo aprašymas. Pirkėjas pardavimų procese. Pardavimų technika. Prekybinės derybos. Būsimų pardavimų formavimas. Literatūra.


Pardavimas - tai nuolatinis priežasties pirkti jūsų prekę ar paslaugą kūrimas. Prekėmis ir paslaugomis prisotintoje rinkoje konkuruojama ne tik ir netgi ne tiek prekėmis, kiek priežasčių jas pirkti kūryba. Pardavimų konkurencija vis labiau keliasi į konkurenciją pardavimais profesionalumu, kūrybiškumu ir iniciatyva. Daugiau galimybių laimėti turi tas, kas savo konkurentą aplenkia žiniomis ir sugebėjimu jas tinkamai panaudoti.

Aukščiausio ir vidutinio lygmens vadovams bei specialistams skirtame pardavimų leidinyje pateikiamos pagrindinės žinios apie pardavimų organizavimą ir valdymą verslo įmonėje. Tai parankinė vadovo knyga apie pardavimus. Čia nesiūlomi gatavi konkrečių situacijų sprendimo receptai. Tačiau intelektualus ir kūrybingas vadovas šioje knygoje ras lakoniškai išdėstytų žinių, kurios padės jam modeliuoti ir spręsti konkrečias pardavimų problemas. Šioje knygoje vengta plačių teorinių samprotavimų. Praktiškos ir lengvai pritaikomos žinios dėstomos glaustai, konkrečiai ir aiškiai.

ši konsultacijos vadovui serijos knyga yra bendras užsienio ir Lietuvos autorių kūrinys. Marketingo mokslo specifika yra ta, kad pastangos telkiamos konkrečiam rezultatui pasiekti rinkos sąlygomis. Pardavimai - lemianti verslo tikslų siekimo prielaida. Todėl logiška ir nuoseklu, kad rengiant pardavimų segtuvą, dalyvauja vilniaus universiteto ir Kauno technologijos universiteto marketingo katedrų mokslininkai. Tose katedrose yra sukaupta ne tik mokslo ir studijų, bet ir verslo konsultavimo, verslo tyrimo bei strategijų ir sprendimų paieškos projektų rengimo patirtis. Ši aplinkybė teikia vilčių, jog pardavimų segtuvapagrindinę šio žinyno dalį sudaro estų leidyklos Äripäev kirjastuse išleisti straipsniai, likusi dalis yra parašyta vu ir ktu marketingo katedrų dėstytojų.

Vytautas pranulis - habilituotas daktaras, vilniaus universiteto marketingo katedros vedėjas, profesorius. Paskaitas marketingo tematika skaito Lietuvos ir užsienio universitetuose, konsultuoja, rengia trumpalaikius kursus bei konsultacinius seminarus praktikams marketingo bei pardavimų vadybos klausimais. Prie vu marketingo katedros veikiančio verslo mokymo metodinio konsultacinio centro vadovas.

Regina virvilaitė - socialinių mokslų daktarė, Kauno technologijos universiteto marketingo katedros vedėja, profesorė. Marketingo disciplinas dėsto Lietuvos universitetuose ir kitose mokymo įstaigose bei specialiai organizuotuose kursuose įmonių vadovams ir specialistams. Daugiausia dirba marketingo planavimo ir valdymo, marketingo bei pardavimo strategijų ir rinkos tyrimo srityse.

  • Vadyba Projektai
  • 2010 m.
  • 101 puslapis
  • Vadybos projektai
  • Microsoft Word 382 KB
  • Pardavimai
    10 - 1 balsai (-ų)
Pardavimai. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/pardavimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 16:29