Pardavimo organizavimas


Pardavimo organizavimo principai. Pardavimų organizavimas. Pardavimų organizavimo principai. Prekių pardavimo organizavimas. Pardavimo politika. Pardavimo veiklos organizavimas. Įmonės pardavimų organizavimas. Prekybos organizavimo padalinys. Pardavimo programos parengimas. Pardavimo padalinio organizavimas.

Vadybos konspektas. Pardavimo organizavimo samprata. Pardavimo organizavimo principai. Pardavimo vaidmuo gamybos, pardavimo ir marketingo orientacijos versle. Pardavimo orientacija. Marketingo orientacija. Pardavimo padalinio vieta įmonės organizacinėje struktūroje. Pardavimo padalinio organizacinė struktūra. Parduotuvės organizacinė struktūra. Pagrindiniai uždaviniai ir jų vykdymas. Pardavimo politika. Pardavimo organizavimas savitikra. Pardavimo planavimas. Pardavimo programos parengimas ir valdymas. Pardavimo programos etapai. Pardavimo programos struktūrą veikiantys elementai. Pardavimo planavimas. Pardavimo programos rengimassavitikra. Pardavimo strategijos parinkimas. Pardavimo strategijos įmonei parinkimas. Pardavimo strategijų apibūdinimas. Strategijos įgyvendinimą atitinkantys taktiniai veiksmai. Pardavimo strategijos savitikra. Paskirstymo politika. Prekių paskirstymo kanalai. Tiesioginis ir netiesioginis prekių paskirstymas. Pagrindiniai paskirstymo keliai. Kanalų parinkimas. Paskirstymo politika savitikra. Didmeninė ir mažmeninė prekyba. Didmeninės prekybos įmonės, jų tipai. Mažmeninės prekybos įmonių rūšys ir tipai. Prekybos renginiai. Pardavimo pagalbininkai. Prekybos įmonės įrengimas ir prekių pateikimas. Prekybos vietų išplanavimas. Prekybos salės ploto paskirstymas. Pardavimo apimčių prognozavimas. Rinkos potencialo įvertinimas. Pardavimo apimčių prognozavimo tipai. Pardavimo rėmimo (komunikacinė) politika. Reklama. Reklama pardavimo vietose. Tiesioginės reklamos priemonės. Transliacinės reklamos priemonės. Kitos reklamos priemonės. Pardavimo skatinimas. Asmeninis pardavimas. Ryšiai su visuomene. Įmonės įvaizdis. Rėmimas savitikra. Vartotojų (pirkėjų) ir pardavėjų teisės grąžinant ir keičiant prekes. Vartotojų teisės. Vartotojų teisių gynimo institucijos. Pardavėjų atsakomybė už prekybos reikalavimų pažeidimus. Prekių priėmimo reikalavimai. Prekių keitimo reikalavimai. Pirkėjų teisės bei pareigos. Pardavėjų teisės ir pareigos. Pardavimo veiklos kontrolė. Pagrindiniai terminai.


Pardavimo organizavimo samprata

Tikslas: suprasti pardavimų organizavimo sampratą, principus, politiką.

Nereikia veikt, dalyko neištyrus. Gerai apmąsčius, veiksmo reikia imtis (pancatandra).

Organizavimas – viena vadybos funkcijų, kuri apibrėžiama kaip reikalingos sistemos sukūrimas nustatytiems tikslams pasiekti.

Pardavimo esmė įmonėse, marketingo orientacija grindžiančiose savo veiklą, apima šias funkcijas: rinkti informaciją, įtikinti, kurti ir palaikyti ilgalaikius patvarius ryšius su pirkėjais, siekiant didinti pardavimų apimtis ir pelną, stiprinti vartotojų lojalumą, formuoti teigiamą, patrauklų įmonės įvaizdį ir jį nuolat gerinti.

Taigi, pardavimo organizavimas – yra pardavimo sistemos sukūrimas ir funkcijų valdymas siekiant užsibrėžtų įmonės ūkinės komercinės veiklos tikslų.

Pardavimo organizavimo principai

• tikslinis požiūris ir orientavimasis į galutinį ir ilgalaikį komercinės veiklos (komercinė veikla) rezultatą – vartotojų poreikių tenkinimą;

• tikslų vienovė ir kompleksiškumas: užtikrinti gamybos ir pardavimo strategijų (strategija) ir taktikų vienovę, susieti tam skirtus išteklius, įmonės galimybes su vartotojų poreikių tenkinimu ir kryptingu jų poreikių formavimu;

• sisteminis požiūris: marketingas (rinkodara) kaip sistema susieja gamybą ir realizavimą (realizavimas) per vartotojų poreikius, rinkos situaciją, gamintojų ir pardavėjų galimybes, pardavimo kanalų ar tiesioginio savo produkcijos realizavimo priemonių veikimą ir pereina prie vartotojų poreikių tenkinimo;

• pagrįstos laiku, vieta, apimtimi, kokybe ir vertingumu, kaina ir pirkimo pajėgumu (pirkimo pajėgumas) produkcijos pasiūlos (pasiūla) formavimas bei laikymasis;

• veiklos koordinavimas: susieti gamybos, tiekimo ir vartojimo cikliškumą, produkcijos gyvavimo ciklo ypatumus su jos pardavimo rėmimu, investicijomis ir atnaujinimu, naujos produkcijos įdiegimu;

• operatyvumas, lankstumas ir aktyvumas, pereinantis į pamatuotą agresyvumą ir aplinkos veikimą sau palankia linkme bei poreikių formavimą;

• veiklos universalizavimo (universalizavimas) ir specializavimo (specializacija), centralizavimo (centralizavimas) ir decentralizavimo (decentralizavimas), tradicijų ir naujovių, mados ir klasikos, masiškumo ir unikalumo, plačių pažiūrų ir koncentracijos, bendrumo ir išskirtinumo suderinamumas.

  • Vadyba Konspektai
  • 2011 m.
  • 92 puslapiai (22206 žodžiai)
  • Vadybos konspektai
  • Microsoft Word 154 KB
  • Pardavimo organizavimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Pardavimo organizavimas. (2011 m. Gruodžio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/pardavimo-organizavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 04:01