Pardavimo strategijos analizė


Vadybos analizė. Įvadas. Pardavimo strategijos analizė. Pardavimo veiklos organizavimo analizė. Uab „Deimena“ valdymo metodai. Asortimentas. Uab „Deimena“ tiekėjai. Rinkos tyrimas. Rinkos segmentavimo kriterijai. Uab „Deimena“ veikla pieno pramonėje. Uab „Deimena“ veikla mėsos pramonėje. Konkurentai. Uab „Deimena“ tyriamoji dalis. Pardavimo strategijos nustatymas. Rinkos nustatymas ir įmonės pardavimo apimčių prognozavimas. Pardavimo planas. Naujų paslaugų diegimas. Pardavimų rėmimo tobulinimas. Nuolaidų sistemos gerinimas. Seminarų ir klientų apmokymų įtakos pardavimams nustatymas. Išvados. Literatūra.


Darbo objektas – UAB „Deimena“ pardavimo strategija.

Darbo tikslas – remiantis moksline literatūra ir pateikta UAB „Deimena“ medžiaga išanalizuoti pardavimo strategiją.

Darbo uždaviniai:

•Nustatyti, kokiomis rinkos sąlygomis UAB „Deimena“ pradėjo savo veiklą ir suformavo pardavimo programą;

•Nustatyti, kaip kito įmonės pardavimo programa;

•Išanalizuoti skirtingų prekių rūšių pardavimą.

Verslo įmonės sėkmė priklauso nuo valdymo efektyvumo. UAB „Deimena“ anksčiau būdavo taikoma linijinė – funkcinė valdymo struktūra, t.y. kai funkciniai elementai paruoštą medžiagą perduoda vadovui, o šis jei siūlomui sprendimui neprieštarauja, pagal tam tikrą hierarchijos tvarką perduoda valdomiems elementams. Tai yra geriausias būdas norint centralizuotai, išvengiant rizikos perduoti prieštaringus nurodymus, įdiegti paruoštas priemones.

Visgi šis būdas turi savų trūkumų: trūksta operatyvumo, ilgas derinimas, sprendimas bei įdiegimas. Didėjant darbuotojų skaičiui įmonėje ir ypač po skyrių įkūrimo didžiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, dėl patogaus ir ilgo institucijų kelio ir sudėtingo sprendimo priėmimo, pereita prie funkcinės valdymo struktūros. Įmonės vadovas vis daugiau svarbesnių klausimų paveda vienvaldžiai spręsti pavaduotojams ir skyrių viršininkams. Skyrių viršininkai kasdieniu darbus organizuoja patys ir tik strategiškai svarbius reikalus koordinuoja su aukščiausia įmonės vadovybe. Taip kiekvienas bendradarbis turi keli vadovus. Beje, atsiranda prieštaringų nurodymų pavojus.

  • Vadyba Analizės
  • 2015 m.
  • 19 puslapių (3942 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 40 KB
  • Pardavimo strategijos analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Pardavimo strategijos analizė. (2015 m. Kovo 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/pardavimo-strategijos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:08