Pardavimų didinimas


Pardavimu didinimo budai. Pardavimo didinimas. Pardavimo didinimo galimybes. Pardavimu skatinimo esme. Pardavimo skatinimo budai. Pardavimu skatinimo budai. Pardavimo didinimo budai. Pardavimo skatinimo esme. Pardavimu skatinimo metodai. Pardavimu didinimo planas.

Ekonomikos kursinis darbas. Uab jurtransa pardavimo skatinimo budai. Įvadas. Teoriniai pardavimo skatinimo aspektai. Pardavimo skatinimo būdai. Trumpalaikio ir ilgalaikio pardavimo skatinimo veiksmai. Gamintojo pardavimo skatinimo veiksmai. Prekybininku naudojami pardavimo skatinimo veiksmai. Pardavimų skatinimo būdai uab „jūrtransa“. Uab „jūrtransa“ įmonės apibudinimas. Uab „jūrtransa“ naudojami pardavimo skatinimo būdai. Uab „jūrtransa“ įmonės naudojamos reklamos rūšys. Transportavimas laivais uab „jūrtransa“. Išvados. Literatūra. Tyrimo problemos aktualumas. Pardavimo skatinimas yra marketingo komunikacijos elementas, susidedantis iš įvairių (trumpalaikių) priemonių, skatinančių vartotojus ar prekybininkus išmėginti konkrečią prekę ar ją pirkti dažniau ir didesniais kiekiais. Reklama teikia priežastį pirkti, o pardavimo skatinimas – paskatą pirkti. Pardavimo skatinimo veiksmai gali būti nukreipti į vartotojus (mėginiai, kuponai, nuolaidos ir kt. ); į prekybininkus (kainų mažinimas, reklamos išmokos ir nemokomos prekės) ir įmonių pardavimo personalą (pardavimo parodos, pardavimo atstovų konkursai ir speciali reklama). Tyrimo objektas – uab „klaipėdos konteinerių terminalo“ konkurencingumo įvertinimas. Tyrimo tikslas – išanalizuoti galimus ir esamus pardavimo skatinimo būdus uab „jūrtransa“. Tyrimo uždaviniai:. Apibūdinti pardavimo skatinimo esmę. Išanalizuoti pardavimo skatinimo būdus. Aptarti uab „jūrtransa“ naudojamus pardavimo skatinimo būdus. Tyrimo bazė – uab „klaipėdos konteinerių terminal“. Tyrimo tipas – kiekybinis tyrimas. Tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, interneto bazių analizė, interpretacija, sintezė.


Tyrimo problemos aktualumas. ); į prekybininkus (kainų mažinimas, reklamos išmokos ir nemokomos prekės) ir įmonių pardavimo personalą (pardavimo parodos, pardavimo atstovų konkursai ir speciali ršiame skyriuje yra pateikiama pardavimo skatinimo sąvoka, kurią apibūdina daugelis autorius taip pat. Aprašomi pardavimo skatinispartus pardavimo skatinimo reikšmės didėjimas daugiausiai susijęs su pardavimo problemomis ir rinkos dalyvių galios pokyčiais. Iš jų paminėtini: įmonių gamybinių pajėgumų plėtra, gamybininkų ir prekybininkų interesų bei galios konfliktai, rinkai pateikiamų naujų prekių gausėjimas ir su tuo susijęs trumpesnis prekių gyvavimo ciklas, didėjantis savitarnos plitimas ir impulsyvių pirkinių skaičiaus augimas, gerėjantis vartotojų nusimanymas vertinant prekių kainas, reklamos poveikio mažėjimas ir kt.

Anksčiau pardavimo skatinimo priemones daugiausia naudojo vartojimo prekes gaminančios įmonės, o pastaruoju metu šiuos veiksmus plačiai taiko prekybos įmonės, jie vis dažniau naudojami gamybinės paskirties prekių ir paslaugų marketinge.

Iki šiol tiek marketingo teorijoje, tiek praktikoje pardavimo skatinimo turinys suvokiamas nevienodai. Paprastai pardavimo skatinimas laikomas sąvoka, aprėpiančia įvairias skatinimo priemones, kurios negali būti priskirtos kitiems rėmimo veiksmams. Iš tikrųjų pardavimo skatinimas apima priemones, artimas ne tik rėmimui, bet ir kitiems marketingo komplekso elementams. Rečiau šis terminas siejamas tik su visuma gamintojo priemonių, kurios teikiamos kaip pagalba prekybininkams prekių pardavimo vietoje (kotler, armstrong ir kt. , 2003).

Pardavimo skatinimas yra svarbiausias marketingo komunikacijos elementas, susidedantis iš įvairių (dažniausiai – trumpalaikių) priemonių, skatinančių vartotojus ar prekybininkus išmėginti konkrečią prekę ar ją pirkti dažniau ir didesniais kiekiais. Pardavimo skatinimo veiksmai gali būti nukreipti į vartotojus (mėginiai, kuponai, pinigų grąžinimas, nuolaidos, premijos, prizai, vartotojų apdovanojimai, nemokamas prekių išmėginimas, garantijos, priedai, kombinuotas skatinimas, prekės reklama pirkimo vietoje ir prekės demonstravimas); į prekybininkus (kainų mažinimas, reklamos išmokos ir nemokomos prekės) ir įmonių pardavimo personalą (pardavimo parodos, pardavimo atstovų kokursai ir speciali reklama) (kotler, keller ir kt. , 2007).

Pardavimo skatinimas – tai visuma į pirkėjus nukreiptų skatinamojo pobūdžio veiksmų, sudarančių palankias sąlygas prekei įsigyti (pajuodis, 2000).

Pardavimų didinimas. (2011 m. Spalio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/pardavimu-didinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 16:19