Pardavimų efektyvumo matavimas


Vadybos referatas. Įvadas. Pardavimo padalinio efektyvumas. Vadovų požiūris. Pardavimų padalinio efektyvumo rodikliai. Marketingas. Pardavimų efektyvumo kontrolė. Netiesioginės neefektyvių pardavimų priežastys. Gamybinės priežastys. Žmogiškosios pardavimų sistemos problemos. Pardavimų vidinio organizavimo problemos. Bendrasis ir grynasis pardavimų pelningumas. Bendrojo ir grynojo pardavimo pelningumo rodiklių vertinimas. Išvados. Naudota literatūra.


Temos aktualumas: Šiomis dienomis labai svarbu, kad pardavimų padalinys dirbtų efektyviai. Kad tai įvertinti vadovai naudoja įvairius rodiklius, kurie įvertina pardavimo ir kitus padalinius įmonėje ar banke. Taip pat, kad pardavimų padalinys dirbtų efektyviai vadovai turi paskirstyti savo darbuotojams užduotis pagal darbuotojų galimybes, kad viskas vyktų sklandžiai ir nesukeltų problemų. Taigi, tam kad įmonė dirbtų pelningai ir turėtų daug klientų būtina vertinti kiekvieną įmonės padalinį.

Darbo objektas: Pardavimų padalinys.

Darbo tikslas: Išsiaiškinti, kokiais rodikliais matuojamas pardavimų padalinio efektyvumas.

Darbo uždaviniai:

1. Išsiaiškinti, kokie rodikliai nustato pardavimų padalinio efektyvumą.

2. Išsiaiškinti, kokiais rodikliais matuojamas vieno darbuotojo efektyvumas.

3. Išsiaiškinti su kokiomis problemomis susiduria pardavimų padalinys.

  • Vadyba Referatai
  • 2014 m.
  • 14 puslapių (2692 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 34 KB
  • Pardavimų efektyvumo matavimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Pardavimų efektyvumo matavimas. (2014 m. Balandžio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/pardavimu-efektyvumo-matavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 19:50