Pardavimų organizavimas


Pardavimų organizavimo principai. Pardavimo organizavimas. Pardavimo organizavimo principai. Kiekybinis sales ploto paskirstymas. Pardavimo organizavimo strategijos. Pardavimo veiklos organizavimo būdai. Prekybos sales isplanavimas maximose. Pardavimo skyriaus darbo organizavimas. Prekybinės veiklos organizavimo samprata. Pardavimų strategijos parinkimas.

Vadybos konspektas. Pardavimo organizavimo samprata. Tikslas: suprasti pardavimų organizavimo sampratą, principus, politiką. Pardavimo organizavimo principai. Pardavimo vaidmuo gamybos, pardavimo ir marketingo orientacijos versle. Pardavimo orientacija. Marketingo orientacija. Pardavimo padalinio vieta įmonės organizacinėje struktūroje. Pardavimo padalinio organizacinė struktūra. Parduotuvės organizacinė struktūra. Pagrindiniai uždaviniai ir jų vykdymas. Pardavimo politika. Klausimai diskusijai. Pardavimo organizavimas savitikra. Pardavimo planavimas. Pardavimo programos parengimas ir valdymas. Pardavimo programos etapai. Pardavimo programos struktūrą veikiantys elementai. Pardavimo planavimas. Pardavimo programos rengimassavitikra. Pardavimo strategijos parinkimas. Tikslas: suprasti pardavimo strategijos parinkimo būdus. Pardavimo strategijos įmonei parinkimas. Pardavimo strategijų apibūdinimas. Strategijos įgyvendinimą atitinkantys taktiniai veiksmai. Pardavimo strategijos savitikra. Paskirstymo politika. Tikslas: suprasti prekių paskirstymo politiką. Prekių paskirstymo kanalai. Tiesioginis ir netiesioginis prekių paskirstymas. Pagrindiniai paskirstymo keliai. Kanalų parinkimas. Didmeninė ir mažmeninė prekyba. Tikslas: sužinoti didmeninių ir mažmeninių prekybinių įmonių veiklos organizavimo ypatumus. Didmeninės prekybos įmonės, jų tipai. Mažmeninės prekybos įmonių rūšys ir tipai. Prekybos renginiai. Pardavimo pagalbininkai. Prekybos įmonės įrengimas ir prekių pateikimas. Tikslas: išsiaiškinti prekybos įmonių įrengimo ir prekių pateikimo ypatumus. Prekybos vietų išplanavimas. Parduotuvių įrengimo tikslų sistema. Parduotuvių įrengimo strategijos. Prekybos vietų išplanavimas. Prekybos salės funkcinės zonos. Prekybos salės funkcinių zonų išdėstymas. Prekybos salės ploto paskirstymas. Kokybinis ploto paskirstymas. Kiekybinis plotų paskirstymas. Pardavimo apimčių prognozavimas. Rinkos potencialo įvertinimas. Pardavimo apimčių prognozavimo tipai. Kokybiniai (subjektyvūs) apimčių prognozavimo metodai. Kiekybiniai (objektyvūs) prognozavimo metodai. Pardavimo rėmimo (komunikacinė) politika. Tikslas: išanalizuoti pardavimo rėmimo (komunikacinę) politiką. Reklama. Reklama pardavimo vietose. Tiesioginės reklamos priemonės. Transliacinės reklamos priemonės. Kitos reklamos priemonės. Pardavimo skatinimas. Asmeninis pardavimas. Ryšiai su visuomene. Įmonės įvaizdis. Vartotojų (pirkėjų) ir pardavėjų teisės grąžinant ir keičiant prekes. Vartotojų teisės. Vartotojų teisių gynimo institucijos.

  • Vadyba Konspektai
  • 2012 m.
  • 92 puslapiai (22206 žodžiai)
  • Vadybos konspektai
  • Microsoft Word 154 KB
  • Pardavimų organizavimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Pardavimų organizavimas. (2012 m. Birželio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/pardavimu-organizavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:31