Pardavimų programa


Vadybos namų darbas. Masažų salono pardavimų programa. Įmonės vizija, misija, vertybės. Vidinės aplinkos analizė. Išorinės aplinkos analizė. Tikslai. Strategija. Pardavimų programa. Rinkos potencialo įvertinimas. Pardavimo apimčių prognozavimas. Pardavimo planas. Pardavimo užduočių nustatymas. Pardavimų biudžetas. Literatūros ir informacijos šaltiniai.


Vizija

•Tapti tokiu masažų salonu, kurio teikiamos paslaugos būtų geriausia priemonė užtikrinti klientams malonų poilsį ir puikią sveikatą, kurioje darbuotojams būtų gera ir malonu dirbti, kuri savo akcininkams būtų pelningas ir perspektyvus verslas.

Misija

•Mes dirbame tam, kad suteiktume savo klientams malonų piolsį ir piukią sveikatą, įsigilinant į kiekvieno žmogaus sveikatos būklę bei poreikius ir kartu su juo parenkant tinkamiausias mūsų įmonės teikiamas paslaugas ir produktus. Mes nuolat tobuliname savo darbuotojų gebėjimus ir siekiame, kad jie būtų savo srities specelistai.

Vertybės

•Profesionalus požiūris į darbą.

•Nuolatinis tobulėjimas.

•Rezultatų siekimas.

  • Vadyba Namų darbai
  • 2013 m.
  • 12 puslapių (2244 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos namų darbai
  • Microsoft Word 30 KB
  • Pardavimų programa
    10 - 3 balsai (-ų)
Pardavimų programa. (2013 m. Rugsėjo 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/pardavimu-programa.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 23:12