Pardavimų rėmimas konspektas


Marketingo skaidrės. Remiama gali būti. PARDAVIMŲ RĖMIMAS – tai trumpalaikė kampanija, siūlanti palankų ir viliojantį paslaugų pardavimo būdą. Paslaugų kainų rėmimo privalumai. Rėmimo privalumai. Rėmimo trūkumai. Reklamos svarba turizme. Reklama padeda išspręsti šiuos uždavinius. Reklamos priemonės. Reklamos platinimo būdai. Pagrindiniai reklamos būdai, reklamos platinimo klasifikacija. Reklaminė veikla, jos kryptys turizmo įmonėje. Pagrindiniai poreikių reklamos tikslai. Galimybių reklama turizmo įmonėje. Reklamoje turi būti sumaniai pateiktos, akimirksniu pritraukiančios kliento dėmesį. Rėmimu siekiama vartotoją. Prieš sukuriant reklaminį skelbimą reikia atlikti šiuos veiksmus. Veiksmai, kad viešbučių reklama būtų veiksmingiausia. Reklama skirstoma. JUNGTINĖ (KOOPERATINĖ) REKLAMA -tai reklamavimo būdas, priverčiantis bendrauti du norinčius reklamuotis objektus. Reklamos svarba. Kuriant reklamą viešbučiui, svarbu. Sprendimai dėl informacijos platinimo priemonių susideda iš sekančių etapų. Reklamos priemonių parinkimas. Konkrečių reklamos priemonių parinkimas. Aspektai, pradedant reklaminę veiklą. Patarimai spausdinant reklamą. Pagrindiniai reikalavimai organizuojant turizmo paslaugų rėmimą. Parduodami paslaugą būkite ne diktatoriai, o konsultantai. Viešos nuomonės. Reklaminių prospektų ir kitos medžiagos išsiuntimas. Marketingas telefonu. Masinių informacijos priemonių panaudojimas. Specialūs reklamos būdai. Pagrindinė informacija spaudai turėtų būti apie. Patarimai. Bendraujant su žiniasklaida – iš karto atsakykite į jų klausimus. Reklamos strategija. Reklamos strategijos. Reklamos užduotys gali būti. Verslo ciklo pakopos. įvedimo pakopa. Įvedimo pakopa. Saikingo ir greito plėtojimo pakopa. Nusistovėjęs subrendimas. Atkūrimo pakopa. Reklaminio skelbimo parengimas ir įgyvendinimas. Stiliaus požiūriu bet kokio skelbimo gali būti pateikti įvairūs variantai. Kad skelbimas būtų patrauklus, rekomenduojama. Pagrindinio reklaminio kreipimosi į vartotojus taisyklės. Reklamos planavimo modelis. Pasirengimas reklamos planavimo procesui. Reklamos plano kūrimo procesas. Etapas. tikslų numatymas. Reklamavimosi tikslai. Reklamos tikslų rūšys. Etapas. atsakomybės nustatymas. Etapas reklamos biudžeto sudarymas. Etapas temų rengimas. Etapas reklamos priemonių parinkimas. Etapas reklaminio skelbimo kūrimas. Reklaminiai skelbimai, skirti turizmo agentams. Reklaminiai skelbimai verslininkų grupėms. Etapas reklamos laiko pasirinkimas. Etapas bendrų pastangų tyrimas. Etapas sėkmės arba nepasisekim


PAGRINDINIS RĖMIMO TIKSLAS – dalį uždirbto pelno skirti paslaugų pardavimams padidinti, siekiant gauti daugiau pajamų, turėti mažiau nuostolių, užimti didesnę rinkos dalį.

Palankus būdas mažoms įmonėms konkuruoti su didelėmis Mažina riziką klientams perkant paslaugas pirmą kartą ir tai skatina juos tai išbandyti Reguliuoja paklausos ir pasiūlos svyravimus Taikant skirtingas tos pačios paslaugos kainas, galima sėkmingai apibrėžti vartotojų segmentus, kuriems taikomos nuolaidos.

Sudaro galimybes padidinti pardavimų apimtis per trumpą laiką Sutelkti išteklius Atkreipia potencialių vartotojų ir konkurentų dėmesį.

Pateikia informaciją pirkėjams Sustiprina bendradarbiavimo sėkmę su vartotoju Skatina pasitikėti tais žmonėmis, kurie rėmė agentūras, individualius viešbučius ir restoranus Reklama veikia tuos, kurie ją remia. Jei vartotojus nuolat veikia reklama, jų smalsumas sužadinamas ir įsigyjama rėmėjų Reklama sukuria turizmo paslaugos įvaizdį.

Sukurti vartotojo sąmonėje supratimą apie siūlomą produktą Parodyti teigiamas produkto savybes Sužadinti norą jį išbandyti Užtikrinti, kad bus perkama ta pati prekė dar kartą Lojalumas įmonei.

Informavimo priemonės Specializuota išspausdinta produkcija Tiesioginės pašto priemonės Išorinė reklama Fantazijos reklama (žaidimų reklama, kompiuterinių programų, kompaktinių diskų).

Reklama, skelbiama per masines informavimo priemones Reklama skatinanti pardavimus (parodos, mugės) Reklama, kuri naudojama individualiai dirbant su klientais.

TARPININKŲ PRITRAUKIMAS (Be tarpininkų, turizmo įmonės veikla gali sutrikti ir tapti neveiksminga. Turo operatorius suinteresuotas skleisti informaciją apie save ir apie bendradarbiavimą su turizmo paslaugas teikiančiomis įmonėmis) Įgudusių specialistų ir darbuotojų suradimas Materialinių ir techninių išteklių paieška Materialinių ir techninių išteklių pardavimas Poreikių reklama yra informacinio pobūdžio, todėl ją galima surasti laikraščiuose ir žurnaluose.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2014 m.
  • 125 puslapiai (4843 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 2522 KB
  • Pardavimų rėmimas konspektas
    10 - 2 balsai (-ų)
Pardavimų rėmimas konspektas. (2014 m. Lapkričio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/pardavimu-remimas-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 09:47