Pardavimų skatinimas įmonėje


Pardavimu skatinimo strategijos. Pardavimo skatinimo priemonės imoneje. Pardavimu didinimas imoneje. X imones pardavimo skatinimas. Pardavimu didinimas diplominis. Pardavimų skatinimas įmonėse. Praktikos ataskaitos pardavimu skatinimas. Pardavimu skatinimo praktika. Pardavimo skatinimo darbo problema. Pardavimu didinimas per pardavimo skatinimo priemones.

Vadybos referatas. Įvadas. Pardavimo skatinimo samprata. Pagrindinės skatinimo priemonės. Pardavimo skatinimo tikslai. Pardavimo skatinimo strategijos. Pardavimo skatinimas praktiniu aspektu. Pardavimo skatinimo priemonių naudojimas uab ,,panreklama“ įmonėje.


Darbo tikslas –Išanalizuoti pardavimo skatinimo priemones.

Šiam tikslui pasiekti iškeliami tokie uždaviniai :

1.Atskleisti pardavimų skatinimo esmę.

2.Išanalizuoti pardavimų skatinimo tikslus bei pagrindines priemones.

3.Aprašyti pardavimo skatinimo priemonių naudojimą UAB ,,PANREKLAMA“ įmonėje.

Darbo objektas – pardavimo skatinimas.

Darbo metodai – mokslinės literatūtros analizė.

Darbo teorinė reikšmė - išsamesnis pardavimo skatinimo pažinimas.

Straipsnio raktiniai žodžiai: pardavimai,pardavimų skatinimas, pardavimo skatinimo tikslai, strategijos.

  • Vadyba Referatai
  • 2012 m.
  • 13 puslapių (2302 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 24 KB
  • Pardavimų skatinimas įmonėje
    10 - 1 balsai (-ų)
Pardavimų skatinimas įmonėje. (2012 m. Lapkričio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/pardavimu-skatinimas-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 09:58