Pardavimų skatinimas Omnitel ir Tele2


Marketingo skaidrės. Pardavimų skatinimas omnitel ir tele2. Užduotis palyginti dviejų įmonių pardavimu skatinima. Panašumai Omnitel ir Tele2. Tinklapiuose iškarto susiduriama su akcijomis ir pasiūlimais. Blogų atsiliepimų apie Tele2 yra labai mažai. Omnitel. Apie Omnitel yra daug skirtingu blogų atsiliepimų. Telekomunikacijų įmonės 'Omnitel" ir "Tele2" pavaizduotas reklaminis stulpas. Skirtumai. Tele2 reklama televizijoje pateikiama linksmai ir aiškiai. Išvada. Šiuo metų daug žmoniu naudojasi Omnitel ir Tele2 paslaugomis.


Užduotis: palyginti dviejų įmonių pardavimu skatinima . Omnitel ir Tele2. Tikslas : išsiaiškinti kurios įmonės geresnis pardavimų skatinimas.

Tinklapiuose iškarto susiduriama su akcijomis ir pasiūlimais, tai tikrai patraukia dėmesį. Televizijoje reklamuojami nauji produktai, kurie priverčia apie juos sužinoti išsamiau internete arba prekybos vietoje. Prekybos vietos išsidesčiusos po visa Lietuvą, salonai vos ne kiekvienoje didesnėsneje prekybos vietoje. Operatorių skambučiai privatiems klientams, planų, tarifų pasiulymai iš pačių įmonių.

Blogų atsiliepimų apie Tele2 yra labai mažai, dažniausiai visi klientai yra patenkinti, neibent nesugeba per savo neaktuolumą kažko nepasidaryti (apmokėt tinkamai sąskaitos ar įsidiegti internetinį ryšį), tačiau Tele2 rūpinasi savo klientais ir suteikią jiem pagalba ir atsako į jų klausymus.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2015 m.
  • 9 puslapiai (262 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 276 KB
  • Pardavimų skatinimas Omnitel ir Tele2
    10 - 3 balsai (-ų)
Pardavimų skatinimas Omnitel ir Tele2. (2015 m. Kovo 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/pardavimu-skatinimas-omnitel-ir-tele2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 18:08