Pardavimų skatinimas


Pardavimų skatinimo priemonės. Pardavimų didinimas rėmimo priemonėmis. Pardavimu skatinimas imoneje. Pardavimo skatinimo priemones. Pardavimo skatinimo efektyvumas. Apibudinti pardavimu skatinima referatas. Skatinimo priemones parduotuvėje. Pardavimu ir rinkodaros vertinimo darbas. Pardavimu skatinimo priemone. Pardavim7 skatinimas.

Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Pardavimo skatinimo samprata. Pardavimo skatinimo tikslai. Pardavimų skatinimo priemonės. Trumpalaikio poveikio pardavimo skatinimo veiksmai. Ilgalaikio lojalumo siekiančios pardavimo skatinimo priemonės. Pardavimų skatinimo planavimo samprata ir pardavimų organizavimo ypatumai pardavimo vietoje. Pardavimų skatinimo planavimas. Vizualusis pardavimų skatinimas pardavimo vietoje. Pardavimų skatinimo priemonių praktinis panaudojimas “dviratis plius” tinklo parduotuvėse. Organizacijos veiklos pristatymas. Pardavimų skatinimo priemonės organizacijoje. Pardavimo skatinimo priemonių vertinimas vartotojų aspektu. Tyrimo metodologija. Tyrimo rezultatų aprašymas. Išvados. Priedai. Uab „dvirida“ parduotuvių tinklo „dviratis plius“ klientų apklausos anketa.


Temos aktualumas. Kiekvienas iš mūsų su rinkodara susiduriame kasdieną – pirkdami ir vartodami įvairiausias prekes. Pastebime ir pokyčius, susijusius su rinkodara ir jos veikla. Visuomenės tendencijoms kisti turi įtakos vartojamų prekių ir gyvenimo sudėtingumas, geresnės ateities tikimybė ir laisvalaikio kultūra, profesinė kompetencija ir darbo profesionalumo lygis (kvalifikacija), intensyvi ryšių sistemų plėtra, žinių ar išteklių trūkumai ir kiti dalykai, su kuriais įmonės ar privatūs asmenys anksčiau niekada nesusidurdavo arba galėjo patys su tuo susidoroti. Tai sukuria naujas prekių rūšis arba, kitaip tariant, padidina jau egzistuojančių prekių paklausą. Vis dažniau prie egzistuojančių prekių pridedami nauji, papildomi, prekių komponentai, nes naujų technologijų plėtojimas skatina prekių įmones prisitaikyti prie rinkos sąlygų. Prekės turi nuolatinį ryšį su vartotojais, todėl tampa vertybe ir pelno šaltiniu, kurių dėka įmonės konkuruoja tarpusavyje. Norint išsiskirti iš konkurentų, reikia dėti dideles pastangas siekiant išlaikyti ryšius su visų grupių vartotojais ( įskaitant ir tarpininkus ). Potencialūs vartotojai gali nuspręsti pirkti prekę tik tada, jeigu jie turi apie ją pakankamai žinių. Vartotojui būtina pranešti apie parduodamą prekę, jos kainą, pateikimo vietą ir laiką, paskatinti prekę pirkti. Tam yra tikslinga naudoti pardavimo skatinimo priemones.

Darbo uždaviniai:

1.Išanalizuoti pardavimo skatinimo kaip rėmimo elemento esmę, reikšmę ir tikslus;

2.Paaiškinti, kokios yra pardavimų skatinimo priemonės, nukreiptos į galutinius vartotojus;

3.Apibūdinti trumpalaikio poveikio pardavimo skatinimo priemones ir ilgalaikio lojalumo siekiančias pardavimo skatinimo priemones, aptarti jų efektyvumą ir naudojimo problemas;

4.Išanalizuoti, kas yra vizualusis pardavimo skatinimas pardavimo vietoje;

5.Nustatyti pardavimo skatinimo priemones, naudojamas „Dviratis Plius parduotuvėse“;

6.Ištirti vartotojų nuomonę apie pardavimų skatinimo sistemą UAB „Dvirida“ parduotuvių tinklo „Dviratis Plius“ parduotuvėse.

Darbo tyrimo metodai: mokslinės literatūros šaltinių analizė, sociologinio tyrimo (anketinė apklausa) duomenų analizė.

Pardavimų skatinimas. (2012 m. Spalio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/pardavimu-skatinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 20:44