Pardavimų skatinimo priemonių analizė


Marketingo analizė. Įvadas. Nuolaidos. Kuponai. Konkursai ir loterijos. Nemokamai dalijami prekių pavyzdžiai. Pirkinius lydinčios dovanos, premijinės prekės.


Nemokamai dalijami prekių pavyzdžiai yra pardavimų skatinimo priemonė, kurios esmė – vieną ar kelis naujos prekės vienetus duoti potencialiam vartotojui išbandyti nemokamai tikintis, kad pastebėjęs naujovės pranašumus jis taps jos nuolatiniu vartotoju. Tai leidžia sumažinti kitas prekės įvedimo į rinką išlaidas.

Dažniausiai taip pristatomos naujos ir dar mažai žinomos prekės. Jų pavyzdžiai siuntinėjami ar dalijami nemokamai parduotuvėse, kitose žmonių susibūrimo vietose. Kartais nauja prekė duodama kaip nemokamas priedas prie kito pirkinio. Visais atvejais pirkėjai skatinami išbandyti naujovę – taip įgyta patirtis gali paskatinti pirkti tas prekes ateityje. Nemokami kvepalų „Escada“ ir „Lacoste“ mėginukų (4 pav.) platinimo ir išbandymo tikslas yra pritraukti naujus ir esamus klientus išbandyti šių kvepalų naujus kvapus. Šiuo atžvilgiu yra pasirinkta tikslinė moterų auditorija, kuri mėgsta saldžius kvepalus.

  • Marketingas Analizės
  • 2014 m.
  • 9 puslapiai (1361 žodis)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 740 KB
  • Pardavimų skatinimo priemonių analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Pardavimų skatinimo priemonių analizė. (2014 m. Lapkričio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/pardavimu-skatinimo-priemoniu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:27