Pardavimų skatinimo (reklamos) įtaka pasirinkto produkto ar prekių grupės paklausos pokyčiams


Ekonomikos referatas. Įvadas. Reklamos esmė rinkodaroje. Komunikacinis procesas. Reklamos vaidmuo. Reklamos tikslai. Reklamos poveikis rinkodaroje. Rinka ir jos dalyviai. Vartotojų elgsena. Reklamos efektyvumas. Tyrimo analizė. Šaltiniai.


Problema. Literatūroje dažniausiai kalbama apie reklamos planavimą bei jos priemonių įvairovę, tačiau reklamos poveikis prekių ir paslaugų paklausai nėra sistemiškai analizuojamas.

Tyrimo objektas. Reklamos poveikis paklausos pokyčiams.

Tyrimo dalykas. Įvairios reklamos skleidimo priemonės.

Darbo tikslas. Atlikti reklamos poveikio paklausos pokyčiams analizę ir pateikti tyrimo rezultatus.

Tyrimo metodai ir priemonės. Darbe remiamasi įvairia moksline literatūra, straipsniais ir internetine medžiaga.

  • Ekonomika Referatai
  • 2014 m.
  • 17 puslapių (2961 žodis)
  • Universitetas
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 35 KB
  • Pardavimų skatinimo (reklamos) įtaka pasirinkto produkto ar prekių grupės paklausos pokyčiams
    10 - 10 balsai (-ų)
Pardavimų skatinimo (reklamos) įtaka pasirinkto produkto ar prekių grupės paklausos pokyčiams. (2014 m. Gruodžio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/pardavimu-skatinimo-reklamos-itaka-pasirinkto-produkto-ar-prekiu-grupes-paklausos-pokyciams.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 08:48