Pardavimų valdymas darbas su klientais


Pardavimų valdymas principai ir praktika. Pardavimo valdymas. Pardavimai magisto. Pardavimu valdymas viesbutis. Viesbucio pardavimu valdymas. Pardavimų valdymas magistro darbas. Pardavimų valdymas. principai ir praktika. Pardavimu valdymas kursinis darbas.

Vadybos referatas. Įvadas. Rinkos dalyviai. Jų skirstymas. Vartotojų išlaikymas ir aptarnavimas. Pirkėjų tipai. Išvados. Literatūra.


Pardavimo padaliniui keliami uždaviniai apima įmonės uždavinius, lemiančius jos išlikimą rinkoje: pelno ir pardavimo apimties didinimas, vartotojų lojalumo stiprinimas, įmonės įvaizdžio visuomenėje kūrimas.

Įmonė planuodama, kurdama gaminius ir rinkodarą, nuolatos turėtų turėti galvoje pirkėją. Didėjant konkurencijai rinkose, kiekvienai įmonei svarbu išlaikyti kryptį, senuosius pirkėjus, taip pat įgyti naujų.

Tikslas: išanalizuoti rinkos dalyvių vaidmenį ir jų galimybes, teikiamą naudą įmonėi.

Uždaviniai:

•analizuoti rinkos dalyvius;

•išaisškinti vartotojų aptarnavimo ir išlaikymo svarbą;

•išanalizuoti pirkėjų tipus.

  • Vadyba Referatai
  • 2013 m.
  • 14 puslapių (2346 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 24 KB
  • Pardavimų valdymas darbas su klientais
    10 - 3 balsai (-ų)
Pardavimų valdymas darbas su klientais. (2013 m. Kovo 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/pardavimu-valdymas-darbas-su-klientais.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 10:48