Pardavimų valdymas savarankiškas darbas


Ekonomikos savarankiškas darbas. Pardavimų valdymas savarankiškas darbas.


Darbo uždaviniai - išsiaiškinti kas turi įtakos pardavimų planavimui, aptarsime pardavimo strategijos pasirinkimą, sužinosime kas yra strategija, kas yra pardavimų programos kontrolė, pardavimo biudžetas, asmeninio pardavimo procesas, ką paaiškina pardavimo teorijos, bei aptarsime pardavimų analizę.

Pardavimo esmė – rinkti informaciją, kurti ir palaikyti ilgalaikius patvarius ryšius su vartotojais.

c) pirkėjų nepasitenkinimo esamomis prekėmis priežasčių tyrimas ir kt.

Kiekviena įmonė turi susikūrusi savo strategiją, padedančią siekti artimų ir perspektyvių tikslų. Į ją reikia atsižvelgti, rengiant pardavimo strategiją. Pardavimo apimčiai ir pelningumui padidinti įmonės gali naudoti tris strategijas (24 – 25psl.;I. Bučiūnienė,):

Šios tikslinės nuostatos turi įtakos, pasirenkant pardavimo strategiją. Skiriamos 8 pardavimo strategijos:

Pardavimo biudžeto formavimas padeda pardavimo padalinio vadovams:

Užtikrinti sisteminį turimų išteklių (žmoniškųjų, materialinių ir finansinių) panaudojimą;

Ugdyti pardavimo padalinio darbuotojų atsakomybę racionaliai naudoti turimus išteklius;

Koordinuoti pardavimo padalinio veiksmus su kitų įmonės padalinių veiksmais;

Suformuoti pardavimo padalinio veiklos įvertinimo kriterijus;

Įtraukti visą įmonę į planavimo procesą, kai kiekvienas padalinys pateikia savo biudžetus.

Formuojant pardavimo biudžetą, analizuojama praėjusio ir esamo laikotarpio informacija, bandoma numatyti būsimo laikotarpio pokyčius, lengviau kontroliuojama ir įvertinama pardavimo agentų veikla bei jos rezultatai.

Pardavimo biudžetą galima klasifikuoti pagal įvairius kriterijus:

pagal laikotarpį, kuriam jis sudaromas;

pagal tai, kaštus ar pajamas jungia pardavimo biudžetas;

pagal galimybę koreguoti pardavimo biudžetą;

Pardavimo biudžetą galima formuoti pagal pirkėjų tipą. Atsižvelgiant į pirkėjų skirtingumą, pateikiami penki rinkos tipai:

Kiekviena įmonė gali laisvai pasirinkti kriterijus, pagal kurios ji formuos pardavimo biudžetą. (54 – 55 psl., I. Bučiūnienė)

Į pardavimo biudžetą įtraukiamas išlaidas sudaro:

Atlyginimai (pardavimo padalinio administracijos, vadybininkų ir vadovų, pardavimo agentų);

Pardavimo kaštai pagal priklausomybę nuo pardavimo apimčių gali būti skirstomi į pastovius ir kintamus pardavimo kaštus. (56 psl.:I.Bučiūnienė)

Informacijos šaltiniai. Informacijos šaltinių įvairovė priklauso nuo lyginimų tipo. Atliekant lyginimą su kitos teritorijos pardavimo apimtimis, reikės mažiau dokumentų, negu atliekant lyginimą su potencialia rinka ar kvota arba atliekant lyginimą su pastarųjų penkerių metų vidutinėmis pardavimo apimtimis toje teritorijoje.

Pardavimui turi būti vadovaujama pagal atitinkamą programą, kuria marketingo plano sudėtinė dalis, o šis - bendro įmonės veiklos plano dalis. Pardavimo planavimui turi įtakos išorinės ir vidinės aplinkos. Pardavimo vadyba - tai kartu ir funkcija, ir procesas, o jo pagrindinės charakteristikos turi bendrų bruožų su kitais funkciniais uždaviniais, kuriais sudaromas bendras įmonės valdymo procesas.

Kiekviena įmonė siekia tam tikrų tikslų, o jiems įgyvendinti turi būti sukurta pardavimo strategija ir taktika

Strategija yra veiksmų planas, kurio padedama vadovybė tikisi pasiekti tikslą.

Pardavimų programos kontrolė - tai yra atskirų jos sudėtinių dalių veikla ir jų rezultatas.

Pardavimo biudžetas - tai finansinis pardavimo planas, nustatantis kaip, pasiekti prognozuojamas pardavimo apimtis, o jį galima klasifikuoti pagal įvairius kriterijus.

Pardavimų valdymas savarankiškas darbas. (2015 m. Gegužės 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/pardavimu-valdymas-savarankiskas-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 02:36