Pardavimų valdymas


Vadybos savarankiškas darbas. Apie įmonę. Produkcija. Prekės pardavimo strategija. Pardavimų skatinimo samprata. Įmonės tikslai. Tikslinė klientų auditorija. Žmogiškieji poreikiai, kuriuos labiausiai tenkina produktas. Komerciškai gyvybinga strategija. Naudota literatūra.


UAB „Omniteksas“ tai yra viena iš didžiausių įmonių Lietuvoje - gaminanti aukščiausios kokybės trikotažo gaminius. Bendradarbiauja su užsienio valstybėmis ir didžiąją produkcijos dalį eksportuoja į jas. Aukštą kokybę sąlygoja: įgyta patirtis, inovacijos, motyvuoti darbuotojai, glaudus ryšys su klientais. Visa tai atspindi įmonės ,,Omniteksas’’ sėkmingą veiklą. Omniteksas - vertikaliai integruota įmonė (sudaryta iš produkto kūrimo, mezgimo, dažymo, apdailos, sukirpimo, siuvimo, kokybės patikrinimo ir pakavimo ir realizavimo).

Suformuota skatinimo samprata periodiškai atliekant marketingo tyrimus, nustatant rinkos poreikius ir atsižvelgus į tai formuojama ir pritaikoma produkcijos kiekybė ir kokybė.

Pardavimų valdymas. (2015 m. Lapkričio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/pardavimu-valdymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 14:45