Pardavimų vieta ir organizavimas


Pardavimu organizavimas kursinis. Pardavimu organizavimas x imoneje. Pardavimo organizavimo principai imoneje. Prekybinės vietos parinkimas. Mažmeninės prekybos vietos įvertinimas. Pardavimo organizavimo principai mazmenineje prekybos imoneje. Prekybos pelno didinimas. Susirinkimų skaidrės pardavimai. Pardavimu principai. Pardavimu vietos referatai.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Steigiamos prekybos įmonės vietos parinkimas. Mažmeninės prekybos įmonės vietos parinkimas. Naujos prekybos įmonės traukos zonos įvertinimas. Asortimento optimizavimas. Išvados. Naudota literatūra.


Pardavimų vieta ir jos organizavimas tiesiogiai susijęs su marketingu. Marketingas skatina orientuotis į vartotoją ir sužinoti jo tikslus, siekiant kuo stabiliau vystytųsi verslas. Verslo sėkmė priklauso nuo pardavimų apimties, o ji priklauso nuo pardavimų vietos ir organizavimo. Taigi pagrindinis principas yra vartotojų norų ir poreikių tenkinimas,kartu didinant ir įmonės pelną. Visa tai nagrinėja prekybos marketingas, kurio pagrindinis uždavinys – sukurti ir išlaikyti prekybos įmonės gerą įvaizdį.

Pramonės įmonės rūpinasi tik savo gaminamos produkcijos, kuri paprastai nepasižymi didelia ivairove, realizavimu, tuo tarpu prekybos imonėse realizuojamos daugelio gamintoj taigi panagrinėkime kokią naudą atneša įmonei optimalus pardavimų vietos parinkimas bei jos organizavimas, paslaugų kok vienas is atsakingiausių ir kartu sudetingiausių prekybos įmonės pradinių sprendimų – pasirinkti pačią optimaliausią vietą prekybai. Ji daugiau ar mažiau įtakoja kitus veiksnius.

Mažmeninės prekybos įmonės vieta – tai geografinė vieta, kur ji, jungdama veiklos (gamybos) veiksnius (darbą, prekes, daiktines gamybos priemones ir kapitalą), vykdo ūkinę veiklą ir siekia savo tikslų.

Vietos pasirinkimas mažmeninėje rinkoje ypač svarbią reikšmę turintis ilgalaikis pasirinkimas, kuris turi lemiamą reikšmę konkurencinėje rinkoje. Patogesnė vieta duoda įmonei geresnių ekonominių rezultatų.

Svarbiausias įmonės tikslas rinkoje – ilgalaikis pelno didinimas. Tai ir lemia pardavimų vietos parinkimą. Ekonomiskai stabiliose valstybėse įmonės atsisako greito pelno, įvertindamos, kad tas pelnas užtikrintų išlykimą toje rinkoje ateityje bei garantuotų ilgalaikį pelną perspektyvoje, nes be stabilios padėties ilgalaikė efektyvi veikla yra neįmanoma.

Visos įmonės siekia sumažinti kažtus ir padidinti pajamas, tai irgi apsprendžia pasirinkimo vietą. Mažme paklausa. Paklausa – tai prekių kiekio, kurį nori ir gali įsigyti pirkejai priklausomybė nuo kainos. Prekių paklausos dydis kinta kainų kitimui priešinga linkme, tai yra, kuo mažesnės kainos, tuo vartotojai per didejant pajamoms vartotojai daugiau vartoja kokybiškų prekių ir mažiau naudoja mažiau kokybiškas prekes.

Gyventojų skaičius ir jų perkamoji galia geriausiai apsprendžia rinkos talpumą. Perkamoji galia – tai pinigų suma, kurią gali išleisti aptarnaujamos teritorijos vartotojas, įsigydamas prekes ar paslaugas per tam tikrą laiką. Ją galima paskaičiuoti tik netiesiogiai.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2010 m.
  • 17 puslapių (4105 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 33 KB
  • Pardavimų vieta ir organizavimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Pardavimų vieta ir organizavimas. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/pardavimu-vieta-ir-organizavimas-kursinis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:00