Parduotuvės informacinės sistemos projektas


Informatikos kursinis darbas.

Įvadas. Informacinių sistemų paketų analizė. Organizacijos veiklos aprašas. Lygmenų modeliai. Aukščiausiojo lygmens DFD. Nulinio lygmens DFD. Pirmojo lygmens DFD. Duomenų bazės projektavimas. Normalizavimas. Esybių ryšių diagrama ir aprašymas. Taikomųjų uždavinių realizavimo diagramos. Taikomųjų uždavinių diagrama. Reikalavimų specifikavimo domumentas. Vartotojo sąsajos langai. Db formos, ataskaitos, užklausa. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Suprojektuoti ir sukurti buhalterinės apskaitos, finansų valdymo, sandėliavimo, realizavimo informacinę sistemą „Varlė“ įmonei su duomenų baze. Tokia sistema turės palengvinti įmonėje vykdomas funkcijas.

Atlikti informacines sistemos projektavimą panaudojant normalizavimo (1NF, 2NF, 3NF), ER diagramos, taikomųjų uždavinių diagramą.

Sukurti vartotojo sąsają per kurią būtų galima pildyti duomenis į duomenų bazę, bei saugoti, keisti, trinti, peržiūrėti, ieškoti.

Sandėlių informacinių sistemų paketų rinkos analizėje buvo analizuojamos kitų įmonių IS sistemos kurios padėtų labiau realizuoti reikiama sistemą kuriamai DB.

Veiklos apibūdinimas: Užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir gauti nuo kurjerio didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už tam tikrą kainą. Tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. Dirba su didžiaisiais technikos tiekėjais ir gamintojais iš Lietuvos ir iš užsienio, tai pat gebėjimas tiksliai parinkti kiekvienam klientui jo poreikius atitinkančią prekę ir atvežti iš gamintojų sandėlių. Renkama ir kaupiama informacija apie įmonės darbuotojus, sandėliuojamą produkciją. Planuojama ir sandėliuojama įvairi produkcija, palaikomi ryšiai su Lietuvos ir užsienio įmonėmis. Vykdomi produkcijos pervežimo, saugojimo, priežiūros darbai.

Finansai: finansinė apskaita, darbo užmokestis skaičiavimas, ilgalaikio turto apskaita, įmonės metinė apskaita (buhalterinė apskaita).

Sandėliavimo veikla: kaupiama apie informacija apie produktų priėmimą, saugojimą, pateikimą. Prekių priėmimas į sandėlį, jų sandėliavimas, suderinamas prekių paskirstymas, sandėlyje esančių produktų priežiūra ir apsauga.

Strateginė plėtra ir infostruktūra: priimą prekių užsakymus, naujų projektų rašymas ir įdiegtų palaikymas, priežiūra, taip pat ūkinė veikla.

Numatyta kompiuterizuoti veiklos sritis: bus kuriama buhalterinės apskaitos, finansų valdymo, sandėliavimo, realizavimo informacinė sistema. Joje bus realizuojama ir kaupiama informacija apie: priėmimus produktus į sandėlį, jų pateikimą iš sandėlio. Kartu joje bus kaupiama minimali informacija apie darbuotojus.

Aukščiausiojo lygmens duomenų srautai diagramoje pavaizduoja veikianti imonės procesą „Varlė“ įmonėje. Tai Tiekėjai, klientai, bankas bei pati įmonė. Žiūrėti 1 paveikslėlį.

Nulinio lygmens duomenų srautų diagramoje matoma aiškiau įmonės veikla. Tai pirmiausiai yra kaip ir visose prekybos tinkluose svarbiausia klientas. Jis užsisako prekę(es) tuomet vyksta vadovavimo funkcija kuri nustato, užsako, duoda komandas siekiant išvengti nekokybiškų bei nevertų jų gamintojų vardo gaminių gavimo, su tikslu, neprarasti klientų bei siekti maksimalaus pelno. Tuo metu buhalterija įvertina situaciją, kurioje tiekėjams už prekes mokama iš įmonės kasos grynaisiais pinigais, arba pervedimu per banką. Kartu apskaičiuojamas ir pelnas bei nuostolis. Sandėliavimas atlieka prekės saugojimą ir vedama jų buhalterinė apskaita. Ir vyksta realizavimas kuriame kokybiškos prekės gaunamos tiesiai iš tiekėjų ir platinamos tiesiogiai vartotojams. Nurodymai gaunami iš valdymo skyriaus. Žiūrėti 2 paveikslėlį.

  • Informatika Kursiniai darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Lukas
  • 26 puslapiai (2350 žodžių)
  • Kolegija
  • Informatikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 629 KB
  • Parduotuvės informacinės sistemos projektas
    10 - 2 balsai (-ų)
Parduotuvės informacinės sistemos projektas. (2017 m. Kovo 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/parduotuves-informacines-sistemos-projektas.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 22 d. 01:19